Waar wie wat hoe Miami?

Tom

Augustus 15, 2006, 10:20:35
edit2Rapporteer  
Heey gasten ik zit hier nu voor me 2e week en tot nu toe weinig wind .. maar het komt eraan zeggen ze !! Maar nu zit ik hier op miami beach (schiereiland) en ik zie gewoon helemaal gen kiters !! Hoe ziek is dat (het heeft wel par keer al gewaait) Er moet hier toch wel iets van een communitie zitten ofzo ?? Weet iemand hier wat meer van miami beach ?? Voor de kenners zit in bal harbour naar surfside
Ton
Gast
Antwoord #1 Augustus 15, 2006, 15:46:12
edit2Rapporteer  
Hééé Tom,
Waarschijnlijk zijn het gewoon de sharks, niets mis mee tot een meter of 5. Daarna worden ze gevaarlijk.
Sorry dat ik net op je goodbyparty kon zijn.
Geniet er een beetje van want in S-gravenzande valt het met bakken uit de lucht.

Groeten, Ton
DaPiedro

Antwoord #2 Augustus 15, 2006, 15:52:19
edit2Rapporteer  
Hey Tom, ik ben daar in het voorjaar geweest maar 1 keer kiters gezien, iets ten noorden van Miami beach. (richting Surfside..) Als je de mogelijkheid om te reizen hebt zou ik naar Key West gaan, daar wordt meer gekite en de wind shcijnt ook beter te zijn. Heb zelf niet gekite daar, dus meer details heb ik helaas niet. Het ziet er daar allemaal erg mooi uit met mangroves en lekker lauw ondiep blauw water.......
Tom

Antwoord #3 Augustus 15, 2006, 22:59:02
edit2Rapporteer  
Die ton haha
Wel jammer dat je niet kwam was vet feestjjeeee.. En in de ene keer dat ik hier heb gevaren heb ik 2 vissen gezien en 1 van van cm of 25 dus niet zo groot. check die site een keer hou ik verhaaltjes en foto's van bij.

@dapiedro
Ik zit ten noorden dus moet goed zitten ..
Ik werk hier in een hotel dus om na me werk ff naar key west te gaan is niet te doen .. heb ook geen auto hier wat helemaal k*t is ..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.