Buitenland kopen ja of nee?

solkovic

Geen avatar

Augustus 17, 2006, 21:11:11
edit2Rapporteer  
Ik ga naar de Dominicaan Republiek en vraag me af of het de moeite waard is om daar spullen te kopen ipv in NL.  Het lijkt me goedkoper, heeft iemand hier info over? 
Solke
globe

Antwoord #1 Augustus 17, 2006, 21:18:01
edit2Rapporteer  
Als er normaal spul te koop is.... Nieuw dan...
naish23

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 17, 2006, 21:26:12
edit2Rapporteer  
Zou het risico niet nemen.
Merc
Gast
Antwoord #3 Augustus 17, 2006, 22:03:23
edit2Rapporteer  
Zou het risico niet nemen.

Ligt aan de prijs!
Maaaaarten

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 17, 2006, 22:33:51
edit2Rapporteer  
Het hangt er een beetje van af wat je zoekt.....

Kites: uiteraard kun je er EH kites kopen. Zijn niet veel goedkoper dan in NL maar je kunt daar wel het e.e.a. testen.
De andere grote merken (North, Cabrinha, Naish enz)zijn over het algemeen iets duurder. Dit komt voornamelijk omdat er een belachelijke hoge import belasting  zit op alle import producten. Voor garantie e.d. kun je dus beter in NL of DE kopen.

Boards het zelfde verhaal.

Wel wordt er aardig wat 2e hands aangeboden. Voornamelijk oude kites van scholen e.d.

Je kunt wel een EH (custom) board kopen. Maar voor de exacte prijzen kun je het beste even contact op nemen met EH

Wanneer je daar iets koopt, zorg er dan voor dat je geen kassabonnen en facturen van je nieuw gekochte spullen in je bagage meeneemt. Als je pech hebt "mag" je dan bij de douane in Nederland belasting gaan betalen. Opsturen is beter als je de bonnen wilt bewaren.

Succes
DaRipper

Antwoord #5 Augustus 17, 2006, 23:48:39
edit2Rapporteer  
Ja, natuurlijk!
Sharontje

Antwoord #6 Augustus 18, 2006, 00:35:27
edit2Rapporteer  
Ligt eraan wat je wilt kopen, nieuw zou je makkelijk kunnen doen, hou er wel rekening mee dat sommige vliegmaatschappijen extra bagage in rekening brengen en dat kan soms erg duur zijn! (Met Condor mag je 60 kg meenemen) Vergeet dan niet de bonnen goed te verstoppen of op te sturen.

2e hands van scholen zou ik niet doen, ze gebruiken de spullen meestal het hele seizoen en er wordt niet al te zorgvuldig mee om gegaan, vooral de kites! Als je het toch doet let dan vooral op de kwaliteit van het doek.

Succes en veel plezier op de D.R.ThumpsUp
Elevation

Antwoord #7 Augustus 18, 2006, 00:41:59
edit2Rapporteer  
als je in cabarete je kites koopt krijg je wel je belasting op het vliegveld terug...   of vlieg via duitsland, daar kost het ook niet veel nu..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.