Rowin
![](/forum/avs/avatar_1566.jpg)
|
Ik heb de mystic warrior 2006, maar das echt een top ding! Gebruik hem met en zonder pak. ( zonder pak heb ik echter wel een altijd een T-shirt eronder. Zonder pak betekend in de meeste gevallen flyboarden.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Zonder pak heb ik er alleen maar last van, als ik het water in ga, gewoon op het land (flyboard dus) krijg ik ook niet van die opengeschuurde plekken op mijn heupen.
Ik heb hem met en zonder lycra aangehad, dat maakt niks uit.
|
|
|
justkitehigh
![](/forum/avs/avatar_2043.png)
|
ik heb de 2006 en heb sessies al1 in me short gedaan maar echt nergens last van enigste waar ik last van heb is als ik minimaal 4 a 5 uur op water sta dat ik pijn in me rug krijg door contante druk op me rug.
|
|
|
martijn_e
![](/forum/avs/avatar_1124.png)
|
Ik had er met de darkrider 2004 ook last van, nu heb ik de warrior 2005 en het is minder maar heb er nog steeds last van. Nu de trapeze een jaartje oud is zit hij wel beter maar wat het meeste helpt is de trapeze gewoon iets hoger dragen.
|
|
|
olaf niet thuis
Gast
|
ik heb in de vakanite zonder pak gevaren met me mystic en heb eerst gwoon een lycra aangetrokken had nergens last van
|
|
|
turbojerre
![](/forum/avs/avatar_3231.png)
|
Ik heb ook schaafwonden aan men heupen ervan gehad op verlof toen ik gewoon in blootbovelijf ah kite was met Mystic Warrior trapeze, volgende keer met lycra probere...
|
|
|