Idd, mijn voorkeur gaat dan uit naar 45 cm (identiek aan mijn snowboard). Daarom ben ik bang dat 56 te groot is, of is 56 wel gewenst ivm balans met kitesurfen?
Mijn vraag is: is de minimale maat van 56cm klein genoeg om lekker te cruisen met mijn lengte (1.82m lang en 0.85m lies-voet)???
[Mijn snowboard heeft achteraf een te grote stance, achteraf had ik dus liever een ander board gekocht maar besefte dat pas na gebruik. Ik had er bij het kiten niet aan gedacht dat de stance daar ook van belang is dus wil voorkomen dat ik een board met te grote stance heb]
Mijn voorkeur gat uit naar cruisen i.p.v. tricken (ik ga beginnen met kitesurfen) en misschien is het dan prettiger om een kleine stance te hebben? (en dus een aander board).
Ik zou het juist breder zetten. Ik vaar een nobile 126*38 die eerst op de brede stand stond. Bij mijn 3-e x kitesurfern kon ik 'perfect' rakjes varen. Nu heb ik hem op de smallere stand staan en voel niet zo heel veel verschil.
Maar als je breder staat, sta je wel stabieler.
Ik zal vandaag mijn voetbanden eens ff verstellen tussen de sessie door en ik zal je iets laten weten. Ben kwa gewicht en groote ong. hetzelfde als jou