Waroo valt uit de lucht.

djb

Antwoord #25 Augustus 10, 2006, 04:40:16
edit2Rapporteer  
tanks voor de info ik wil natuurlijk ook ff zeggen dat ik erg tevreden ben met de WAROO....en oe die vaart gewoon top en te vertrouwen ook op het water wand nu durf ik veel meer en ga ik er ook gewoon voor. ik zat erg te tubben over wat ik er aan moet doen maar kite schuin naast je ouden is denk ik wel de beste manier....maat van me ad dit ook erg vaak met zijn rhino.
de afstelling is altijd op 3e knoopje van ondere..nooit lager af en toe een knoopje hoger.

ik kan ook wel zeggen dat ik geen beginner ben en al een tijd kite....maar zeker wel dat het mijn eigen fout was........in de toekomst goed opletten dat hij niet flapperd als ik op het land ben. ik ga morgen ff naar de zeilwinkel daar hebben ze klemmetjes die je op de lijn kan zetten dat je bar niet helemaal naar boven schiet maar halfe wegen blijft zitten en als je wel de deepower nodig hebt dat je dat klemmetje indrukt dat hij los schiet..deze klemmen zijn goed bestendig tegen zout water mits je hem wel telkens goed afspoeld net als de rest van je spullen.
als hij er op zit en getest is zal ik er wel ff een forum voor maken....

bar weer gefixed zonder kosten gelukkig!!!!

grtz
Antwoord #26 Augustus 11, 2006, 03:57:30
edit2Rapporteer  
iemand de safety op een depower lijn al geprobeerd?
is het niet makkelijk om een powerlijn door te laten lopen door het center van de bar en via een leash vast maken aan je trapeze a la Naish 5e lijn??
kun je gewoon releasen zonder ook nog is naar de OSH te moeten zoeken.
KiteDemon

Antwoord #27 Augustus 11, 2006, 05:10:54
edit2Rapporteer  
Beste oplossing is een Slingystopper te monteren. Wel eerst een tubing over het depowerkoord trekken en daar de stopper over schuiven. Het originele balletje uitboren met een 10 mm boor en ook weer over het depowerkoord onder de stopper schuiven. Zo beschadigd de grip niet op de bar als je de bar spint. Plaats de stopper halverwege het depowerkoord en je hebt depower zat. Je hoeft dan alleen nog maar op de trimstrap te trimmen en je kite kan ook niet meer te gedepowerd worden of inverten.
Antwoord #28 Augustus 11, 2006, 23:04:49
edit2Rapporteer  
die nieuwe slingy stopper ziet er ook goed uit. hoef je alleen maar een 2e lijntje erbij te zetten en klaar.
djb

Antwoord #29 Augustus 12, 2006, 06:09:29
edit2Rapporteer  
ok een slingy stopper wat is dat en waar haal je die....gewoon in de kiteshop...heb je er een foto van.

thanks
KiteDemon

Antwoord #30 Augustus 12, 2006, 15:52:23
edit2Rapporteer  
Dat zijn van die balletjes die je over je depowerkoord schuift en kan vastzetten. Standaard zitten ze op de Fuelbar van SS en zijn gewoon los verkrijgbaar in de shops.
djb

Antwoord #31 Augustus 12, 2006, 18:01:49
edit2Rapporteer  
OK DAN COOL GA VANDAAG MAAR EVEN HALEN....

big_ben_lair

Antwoord #32 Augustus 24, 2006, 15:52:33
edit2Rapporteer  
Je kan het ook meten aan 2e hands verkoop sites. Je vindt bijna geen 2e hands waroo's. Met andere woorden: Menig kiter die een waroo heeft aangeschaft is erg tevreden...

Dit gaat uiteraard ook op voor andere producten.

even de knuppel in het hoenderhok:

er is geen 2ehands waroo te krijgen omdat ze allemaal kapot gaan Wink
Brenkie

Antwoord #33 Augustus 24, 2006, 16:16:44
edit2Rapporteer  
Citaat

even de knuppel in het hoenderhok:

er is geen 2ehands waroo te krijgen omdat ze allemaal kapot gaan Wink
Citaat
Haha, goeie big ben lair.
Zou best het logo van een vis hebben gebruikt omdat je veel moet zwemmen met hun kites??

Nog ff on-topic..    PLONS  schater

Doe mij maar zo'n slaapzak van PL, lekker warm, en alleen een scud-raket die hem uit de lucht krijgt.

Maar eerlijk is eerlijk, in rosas stikte het ook van de waroo's. En terwijl een nog met een 12 voer, ging de ander al met een 7 los. Ik ben wel benieuwd of die Waroo Pro (veel) beter is tov. de oude Waroo.
DaRe

Antwoord #34 Augustus 24, 2006, 16:46:54
edit2Rapporteer  
... van boosheid mijn bar kapot gegooid. lekker slim weer.....

grtz J²

Zegt dit wat over jouw karakter? Of over de kwaliteit van de best bar?  Joepie
djb

Antwoord #35 Augustus 24, 2006, 20:08:00
edit2Rapporteer  
denk mjin karrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakter.......
niks  mis met de bar... wel waar je lijn door de bar heen gaat is niet echt BEST afgewerkt, je lijn van je chickenloop kan erg snel slijten.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.