beginner zaterdag Oostvoorne

kees69

Berichten: 280
Augustus 25, 2006, 04:59:22
edit2Rapporteer  
hi ja ook ik ben na een paar lesjes geinfecteerd met het kitevirus loser. Heb nu me eigen spulletjes bij elkaar gekocht en wil graag zaterdag naar Oostvoorne.

Dat er niet heel veel wind staat is niet zo heel erg wil toch eerst ff goed oefenen met optuigen, starten, landen enz

Zijn er nog andere beginnende kiters die za zin hebben. kunnen we elkaar een beetje helpen

Ik kom zelf uit Utrecht en kan evt we lift geven.

gr,
kees (grinnik_kitesmiley)
T]-[0/\/\@S

Berichten: 215
Antwoord #1 Augustus 25, 2006, 05:10:31
edit2Rapporteer  
Hee,

Ben ook een beginner , kan helaas za niet maar andere keer kan natuurlijk altijd heb ook net met spulletjes bij elkaar.
J-D

Berichten: 110
Antwoord #2 Augustus 25, 2006, 14:01:08
edit2Rapporteer  
Tip:  Als je een kite goed wilt starten en landen is het wel handig dat het toch wel een beetje waait. Een kite landen als er niet zo heel veel wind staat is lastiger dan mét wind  (tong_kitesmiley)
JanJos

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 Augustus 25, 2006, 15:14:03
edit2Rapporteer  
Hey,

Heb ook een net een spulletje bijelkaar. En het lijkt me leuk om morgen ook te gaan. Ga vandaag vrijdag 25) het ook eens proberen. Kom zelf uit houten dus een lift zou handig zijn. Hoor het wel.

jjoudijk@hotmail.com
M.v.g. Jan Jos
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.