|
Brenkie

|
Als je de depowerrange bedoeld, dan hoef je je geen zorgen te maken. Want die van de Wook2 is huge.
En voor de rest, check de link van Maurits.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey, Harstikke bedankt..!! Maar bij de Airblast was het zo --> 6x de strap gebruiken hij werkt niet meer. Is dat bij deze ook zo? Greetz, 
|
|
|
Wimt

|
Depower is groot, ventieldopjes zijn soms te klein, kun je rekken dmv en 9,5 mm boor erin te duwen na het verwarmd te hebben in warm water. Enorme low-end, en erg licht gebouwd, zonder daar problemen mee te krijgen. Voordeel is bij vooral binnenwater, dat ie nooit uit de lucht valt
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey Wimt, Bedankt voor je reactie, als ik het goed begrijpt, is hij ook goed voor een beginnende kiter toch..?  Maar als hij voor een beginnende kiter is, kan je er dan wel mee doorvaren en er goed mee jumpen..? Nogmaals super bedankt, Greetz, 3rikj3..!! 
|
|
|
eelke

|
Ik heb er een paar keer mee kunnen varen en moet zeggen dat me dat heel erg bevallen is.
MEGA de-power en zoals ook al gezegd de lowend is ook heel goed.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey Eelke, Wat houd toch die Low End in?  En is er met deze kite dan wel goed meetespringen?
|
|
|
eelke

|
de low end is de ondergrens aan wind waarmee je nog kan varen.
ik heb zelf de 12 gehad en kon varen vanaf een goede 3 Bft ik ben 75 Kg.
en met springen krijg je een lekkere lift. goed te timen.
Let gewoon goed op scheurtjes of losse naden.
groet eelke
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey,
Ik weeg 55 Kilo is deze kite dan nog wel goed?
Sorry dat ik zoveel vraag.. (shame_kitesmiley)
Greetz, 3rikj3
|
|
|
eelke

|
Dat hengt dan weer van de maat af...
|
|
|
3rikj3
Gast
|
ooo Oke, het is de 12meter. En is 300 euro voor deze kite veel ?
|
|
|
eelke

|
DE 12 kan jij denk ik tot een 4 varen. is wel een goede maat bedenkend dat je vast nog wel wat aankomt...
300 voor de kite is een redelijke prijs. ligt natuurlijk aan de staat. Voor die prijs moet ie wel compleet zijn.
Let ook even op of er een goede safety bij/op zit
groet eelke
|
|
|
michiel v geel

|
tis nog wel te doen hoor laat de kite eens op bij weinig wind ik ben zelf ook rond de 50-55 kg en ik vaar meestal niet veel kleiner dan andere gasten (meter of 2 hooguit) maar als je andere mensen met een 12 zit gaan (grotere mensen bedoel ik ) laat hem dan niet op gewoon met weinig wind proberen en dan voel je vanzelf aan of hij teveel is maar een 12 is nog goed te doen als 55kg
ook helpt dat je je vader of een ander zwaarder iemand je aan de achterkant van de trapeze laat vasthouden als je gaat oplaten dat is een stuk veiliger omdat er dan geen 50kg onder hang maar meer dan 120 meestal wel en dan hou je die kite vaak nog wel
groeten en vraag maar raak hoor daar is het hier niet voor niks voor beginners worden graag geholpen
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Haha bedankt..!!  Maar hoe help ik mijn vader over zijn angst heen, hij haat die grote vlieger hij is als de dood voor dat ding, Iemand een idee.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
wouterb

|
Neem je pa mee naar een introductie dag. Coraaltje (callantsoog) dit weekend. Dan hoeft je pa er niet aan te hangen maar kan wel uitleggen wat ie eng vind en je krijgt wel alle uitleg die je (hij) hebben wilt.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey,
Maar mijn ma zat eens te denken, die man die brengt hem zelf's helemaal naar mijn huis bijna hij moet bijna 2uur rijden, ik mag hem wel uitpakken enzo maar licht het nou aan mij of heb ik zo'n gevoel van het is niet pluis?
Greetz, (shame_kitesmiley)
|
|
|
larssmits
Gast
|
pomp hem op, kijk of hij een half uurtje later nog hard is... Dan kan er bijna niets mis zijn.
|
|
|
eelke

|
Oppompen, half uurtje ouwehoeren waar hij surft en of ie nog tips heeft. als ie dan nog hard is en als ie er goed uit ziet dan is ie goed anders niet doen, en mijn shockwave 12 kompleet voor 900 kopen  pas 2 keer gebruikt:D:D
|
|
|
Wimt

|
Hey Wimt, Bedankt voor je reactie, als ik het goed begrijpt, is hij ook goed voor een beginnende kiter toch..?  Maar als hij voor een beginnende kiter is, kan je er dan wel mee doorvaren en er goed mee jumpen..? Nogmaals super bedankt, Greetz, 3rikj3..!!  Erg veel depower, heb er op de bar nog een 100 % depowe van RRD opgezet, omdat ik er mee in Belgie vaar, waar het extreem vlagerig is, met dit systeem top! Foto volgt op zelfbouw site. De kite is licht, valt dus niet snel uit de lucht. Was een tip van de Spleen boys, zij varen in extreem vlagerige omstandigheden, dus vandaar de Spleene boards; je moet dan een groot board hebben en een kleine goed depowerbare kite
|
|
|
Shooter

|
Heb de Wook 2 16,5 (mijn eerste kite). Toen ik de kite aankocht twijfelde ik een beetje maar Dit is dus echt wel een super kite. ZEKERRRRRR een aanrader.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
MAar ik las ergens dat je er totaal NIET hoog mee kanspringen klopt dit? (cry_kitesmiley)
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Niemand die het laatste weet? (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Wimt

|
Kan wel hoor, geen probleem
|
|
|
FrankP

|
Absoluut niet lijkt me overdreven, golfrijden en depower is i.i.g erg goed. Dus springen zal ook wel gaan.
|
|
|