ROAD/KITE trip naar zuid zweden/denemarken

mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
September 19, 2007, 16:59:17
edit2Rapporteer  
Over een aantal weekjes ga ik een paar vrienden opzoeken die in zweden zitten. Ze zitten net de brug over bij kopenhagen. Op te terugweg wil ik in Denemarken gaan kiten. Ik heb alleen een paar vraagjes.

Hoe koud zou het water daar zijn?? Ik moet toch een nieuwe wetsuit kopen dus kan ik daar meteen op inspelen.

Welke spots raden jullie mij aan in Denemarken?

groeten Mark
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 September 19, 2007, 19:05:00
edit2Rapporteer  
Arhus kan je kiten, dat ligt net over de brug(vaste land)
En aan de westkust van DE heb je het ringkobing fjord, erg vet, kan je met elke richting varen wind met West erin is noordzee, of oostkant van fjord, wind met Oost erin is fjord.
Waar je ook van varen is hjerting ( http://www.hotelhjerting.dk/en/directions/) en esbjerg.(oligt vlakbij hjerting)
Ik was 2zomers geleden op hjerting, 1x wezen surfen omdat het constant 30 graden was(geen wind) maar buiten zomer om is daar altijd wind) strand is wel ok, met laag water wel ff om je voeten denken.
Fjord is sowieso dik in orde, lekker wezen zwemmen. Bij het fjord zitten ook meerdere surfscholen, dus daar zin ook spots genoeg.

kijk anders ff op www.kitesurferen.dk ofzoiets
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #2 September 19, 2007, 20:34:10
edit2Rapporteer  
Even een beetje rondklikken op deze website levert je vast wel wat interessante info op....

Succes
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #3 September 19, 2007, 23:53:01
edit2Rapporteer  
morres daar heb ik wat aan en dankje bozz dat ik daar niet aan gedacht heb...genoeg te doen zo te lezen alleen toch maar even rondneuzen op het forum voor een goede wetsuit..
ook ff watertemp checken..
ik red me wel!!
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #4 September 19, 2007, 23:54:58
edit2Rapporteer  
ringkobing fjord! zeker doen!!! bij Bork Havn, dat mens is zo gek als een deur op de camping (trekkers hutten) maar je kan bijna kruipend naar 1 van de beste spots die ik ken!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.