Communicatietraining Mirns?

Joel

September 04, 2006, 14:36:29
edit2Rapporteer  
Hey dudes,

Ik stond gister rustig op Mirns mn kite op te pompen en schrok op van allerlei krachttermen die achter mij het luchtledige ingeslingerd werden....
Wat bleek het geval: Er stond iemand een 12m op het land op te laten...inderdaad niet echt slim (alles behalve zelfs....zeker met heel weinig ervaring)....maar, waar het mij omgaat is de manier waarop dit hem duidelijk gemaakt werd. Vloeken, tieren en de nodige handgebaren vlogen de beste man om de oren. Uiteindelijk wel het gewenste effect; de kite werd opgerold maar.........

Waarom loop je niet even rustig naar betrokkene toe; leg hem in normale termen uit dat zijn actie niet echt slim is en vervelende gevolgen kan hebben voor hemzelf maar ook de rest van de kiters en de spot zelf....
Naar mijn mening bereik je hier veel meer meer en hou je het ook nog es gezellig op de spot....

Just my two cents worth.....

Idefixe

Antwoord #1 September 04, 2006, 15:29:45
edit2Rapporteer  
vloeken en tieren was ik ja dus!!!!!!! Een aantal mensen hadden al rustig gevraagd of ze met die kite wilde stoppen. Ze waren op het grasveldje van 30 meter breed aan het expirimenteren met 12 meter met een dikke 25 knopen wind!!!!Iedereen stond erbij en keek er naar. Dus heb ik inderdaad behoorlijk m'n bek opengetrokken.
Maar de volgende keer houd ik m'n bek wel dicht hoor. Mag JIJ lekker 2 tot 3 keer netjes beleefd vragen, krijg JIJ het antwoord"dat je je met je eigen zaken moet bemoeien" en als JIJ dan ook ff de ambulance / traumaheli belt als zo'n joch met z'n 12 meter / 25 knp de bomen in gaat of nog erger....
VincentC

Antwoord #2 September 04, 2006, 15:44:43
edit2Rapporteer  
Een normale manier is : Lijnen wegsnijden en die gast een dwangbuis aandoen, duidelijk dat hij zelfmoord wou plegen anders ben je niet zo  a c h t e r l i j k ! Harstikke druk daar dus als er wat mis gaat ben je niet de enige die je wat aandoet! Je zal maar eerst een heel gesprek moeten voeren met die gast, krijgt net een windstoot en vliegt weg met alle gevolgen van dien... gewoon zo snel mogelijk dat ding landen!  ListenToMe

Idefixe, sta 110% achter je!
RoyE
Gast
Antwoord #3 September 04, 2006, 17:09:27
edit2Rapporteer  
sommige mensen hebben gewoon iets meer overtuigingskracht nodig. Gisteren op schellinkhout ook genoeg bijna ongelukken gezien...

Eerst netjes vragen en daarna echt goed duidelijk maken!!

jaapd

Antwoord #4 September 04, 2006, 17:15:39
edit2Rapporteer  
Lijnen wegsnijden gaat te ver, gewoon de LE leeg laten lopen, dan verniel je niks.
Pjoeloe

Antwoord #5 September 04, 2006, 17:17:35
edit2Rapporteer  
Bij sommige mensen is dit idd de enige manier waarop het tot de grijze massa wil doordringen..
Hifly
Gast
Antwoord #6 September 04, 2006, 18:10:33
edit2Rapporteer  
Sommige hebben geen grijze massa ...het is toch een kleine moeite om te zien wie er wat heeft in de lucht hangen heef§t  ...als iedereen een 7 heeft ...waarom ga je dan in godsnaam met een 12 het water op ...Zoals steeds ..wel geld voor een kite ...geen geld voor lessen .
globe

Antwoord #7 September 04, 2006, 18:29:00
edit2Rapporteer  
Tsja...

Ik heb het donderdag weer meegemaakt daar. ik stond als rdelijk ervaren kiter met een 12 meter te beulen terwijl  'Heimat-freund ich muss es noch lernen' met een strak gezicht een rode crossbow 16 stond op te pompen. want; der kite hat 100 prozent depower. Toen ik er wat van zei sprak mijnheer ineens geen Duits of hij was echt zo achterlijk als het achtereind van een varken. Dan denk ik inderdaad dat schelden de enige oplossing is.

Nat gras, een te grote kite, bomen en vlagerig wind zijn geen lekker combi trouwens ThumpDown
Joel

Antwoord #8 September 04, 2006, 18:35:23
edit2Rapporteer  
Tja....

@Idefix.....Dat eerste gedeelte heb ik ff gemist dan.....sorry....Ik begrijp de frustratie dan een stuk beter!

Thx Joel. Topic gesloten. Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.