Oproep NKV en Eurofun

ErikB

September 09, 2006, 01:20:31
edit2Rapporteer  
Gevraagd: Lycra's voor local slufter kiters

Als er nu 5 lycra's komen fluor geel of maak niet uit welke kleur.
Wel 5 dezelfde zodat we herkenbaar zijn op de spot.

Het is de bedoeling dat iedereen een keer de lycra draagt.
Dus kiters die vaak en regelmatig op de slufter kiten.
Is toch mooi als we allemaal een beetje Ambassadeurs zijn van de spot slufter en kiten in het algemeen.

Met deze lycra's zijn we herkenbaar voor kiters die nieuw zijn van ver komen en die evt vragen hebben.
En beginners kunnen worden toegesproken en geholpen daar waar nodig.

Zie jij iemand klungelen geef het dan door aan degene die met de lycra vaart en er word op gereageerd.

Zat te denken 5 lycra's gratis geleverd door Eurofun.

En NKV zorgt ervoor dat ze bedrukt worden met het NKV logo erop.

Als ik op het jaarverslag kijk van de NKV staat er

Financiën

De penningmeester licht de huidige financiële situatie toe, die goed is. Er is genoeg geld in kas om de dingen te doen die nodig zijn.
Dus dat moet geen probleem zijn ThumpsUp

Er mag gereageerd worden.
Mak

Antwoord #1 September 09, 2006, 02:22:20
edit2Rapporteer  
Dit zou wel is DE oplossing kunnen zijn... Lijkt mij super idee.
Ben benieuwd of er wat mee gedaan word 
ErikB

Antwoord #2 September 09, 2006, 02:45:45
edit2Rapporteer  
Ik heb het nu over de spot de slufter maar eigenlijk zou dit in iedere regio zo moeten worden.
Duidelijkheid voor iedereen.

Ik vind hier wel een taak weggelegd voor de plaatselijke regio vertegenwoordigers van het NKV.
In overleg met winkels en shops in de buurt van een spot.

Ik vind het ook makkelijk om een local te herkennen als ik ergens anders gaat kiten.
Passie

Antwoord #3 September 09, 2006, 03:01:16
edit2Rapporteer  
geefmij 'r ook maar 1.. Ik hou 't op de grevelingendam, herkingen veilig.
TtHoM@s

Antwoord #4 September 09, 2006, 04:41:28
edit2Rapporteer  
ik vind het een goed idee(up_kitesmiley)  niet aleen voor de slufter maar ook eventuele andere spot's

maar de vraag is willen de slufter locals als strandwacht gaan spelen het is een kleine moeite
ErikB

Antwoord #5 September 09, 2006, 17:55:57
edit2Rapporteer  

maar de vraag is willen de slufter locals als strandwacht gaan spelen het is een kleine moeite

Je moet het niet zien strandwacht maar meer dat je dan het visite kaartje ben van je local spot.
Maar ook vertegenwoordiger van het NKV op het strand.
Sociale controlle zal hierdoor ook vergroot worden op je locale spot en geaccepteerd door anderen.

Vietcong windhoos

Antwoord #6 September 09, 2006, 23:43:00
edit2Rapporteer  
Dus er komt Slufterbaywatch. Leuk initiatief. Maar waarom richten jullie geen kite-surf vereniging op ?
Sjemmel

Antwoord #7 September 10, 2006, 01:31:02
edit2Rapporteer  
Echt een heel goed id zeg! ThumpsUp
Angela KA

Antwoord #8 September 10, 2006, 16:50:16
edit2Rapporteer  
@Erik, ik zie nu je oproep hier op kitehigh. Ik ben een soort gelijk initiatief begonnen voor alle kitespots: Kite-Aware Team... heb inmiddels ook contact met het NKV.. Mail mij even zodat er geen initiatieven parallel lopen.. zonde van iedereen zijn tijd!! :-)
mijngatindelucht

Antwoord #9 September 10, 2006, 17:07:19
edit2Rapporteer  
Dames en Heren,

Op de agenda voor komende vergadering staat het punt 'spotverantwoordelijken en locals'. Hierin zullen we ook deze ideeen bespreken. Wat mij in het algemeen opvalt is dat er veel kiters heel begaan zijn met de sport en goede verhalen posten op de fora. Graag wil ik iedereen uitnodigen en uitdagen om hier gevolg aan te geven. De NKV is een vereniging. Om plannen te verwezelijken zijn daarom naast leden actieve vrijwilligers nodig. Bij deze roep ik daarom iedereen op die veel over de problemen, maar ook de mogelijkheden van de sport nadenkt dat samen met ons te doen!

Mail of bel, zie voor contactgegevens de site www.kitesurfvereniging.nl

Tot snel!
Ivo den Uijl
Voorzitter NKV
ErikB

Antwoord #10 September 10, 2006, 18:20:42
edit2Rapporteer  
Ziet het niet zitten om politie agent te spelen.
En als ik iemand ziet kiteloopen in 10 cm water of rete snel carven langs de vloedlijn kan mij niet schelen.
Als het 30+ knopen waait en iemand wil gaan raggen dan zal ik hem helpen met naar het water brengen.
Behalve als diegene ongecontroleerd bezig is dan veranderd de zaak.

Waar ik wel op let zijn kleine dingen wat ik vaak tegen komt op het strand.
Iemand staat met z'n vlieger als een thee zakje ongecontroleerd en de bar verkeerd om in z'n hand dus rood rechts.

Een vlieger niet die niet  hard is opgepompt.

Of loopt met z'n kite op 12 uur voorbij opstakels op zulke momenten moet je zo iemand aanspreken.
Helpen en uitleggen hoe het wel zit.
Hetzelfde als iemand geen kite leeche gebruikt.

Gasten zien klooien met aflandige wind.

En zo zijn er nog tig van andere voorbeelden te noemen.
Dus geen politie funcie maar een help functie voor anderen.

Eigenlijk de dingen die veel al in een kite surf les worden uitgelegd maar waar toch niet over word nagedacht
als ze zelfstsandig bezig zijn.
Beetje bijscholing en attenderen op het strand is een goeie zaak.
La Flauwurhman

Antwoord #11 September 11, 2006, 06:07:18
edit2Rapporteer  
Top idee Erikkie!!  ThumpsUp
Je hebt goeie argumenten waardoor dit zeker te regelen valt. Het zal de spots ten goede komen!
Joris

Antwoord #12 September 11, 2006, 13:51:23
edit2Rapporteer  
De slufter is een goede spot om dit idee inde praktijk uit te testen. als het hier goed blijkt te werken is het wellicht op andere spots toepasbaar.

Als we toch bezig zijn meteen maar zon bord met info over stroming en andere gevaren neerplanten daar?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.