Begin oktober op vakantie met de kite, maar waarheen?

massari

September 11, 2006, 17:15:16
edit2Rapporteer  
Ben op zoek naar een vakantieoord, liefst het type resort all inclusive  Joepie om begin oktober daarheen te gaan. Ben nog beginner, maar wil daar aan het strand ook echt lekker kunnen kiten. Waar kan ik het beste heengaan? Het moet niet al te ver zijn qua vlieguren, dus denk ik aan:

- Egypte
- Canarische Eilanden (Fuerteventura)

Of hebben jullie andere alternatieven?

Alvast dank voor jullie input!

(grinnik_kitesmiley)

wantjeweet
Gast
Antwoord #1 September 11, 2006, 17:16:40
edit2Rapporteer  
nederland?

tarifa?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 September 11, 2006, 17:21:05
edit2Rapporteer  
gebruik de zoekfunctie ff http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=15899.0

Ik ga naar EL GOUNA in Egypte van 10 t/m 20 Oktober  ThumpsUp
AnalogePixel

Antwoord #3 September 11, 2006, 17:26:04
edit2Rapporteer  
Ik ga volgende week naar Mui Ne, Vietnam  ThumpsUp
AnalogePixel

Antwoord #4 September 11, 2006, 17:26:48
edit2Rapporteer  
Oh niks... niet goed naar je eisen gekeken  loser
AnalogePixel

Antwoord #5 September 11, 2006, 17:28:07
edit2Rapporteer  
Hey WTF je mag geen scheldwoorden gebruiken... nu lijkt het alsof ik gebrekkig Nederlands typ.

"niks" was dus *k.u.t.*
diederik.,
Gast
Antwoord #6 September 11, 2006, 17:48:59
edit2Rapporteer  
ziud frankrijk atlantische oceaan...zeer vette golven, biscarosse, dune de pyla, contis plage!!!!

Ben er van de zomer geweest...nooit eerder zo vet gesurft golven 4 meter hoog windkracht dike 4 a 5 bft. niet al te ver rijden, brede rustige stranden, leuke getijdeomstandigheden met veel golven en hier en daar vlakke stukken water echt een (redelijk goedkope) aanrader!
AnalogePixel

Antwoord #7 September 11, 2006, 17:58:26
edit2Rapporteer  
Doed, Massari is beginner. Die stuur je niet naar zulke oorden....
massari

Antwoord #8 September 11, 2006, 18:49:53
edit2Rapporteer  
Ben beginner jongens, kan nog maar net op mijn boardje staan, leercurve gaat wel snel omhoog. Wil een spot zien te vinden waar je goed als beginner de ins en outs kunt gaan leren en waar je indien mogelijk ver in zee kunt staan net zoals het Autostrand hier in NL.
Nickless

Geen avatar

Antwoord #9 September 11, 2006, 19:12:46
edit2Rapporteer  
Hurghada - Colona Watersports, vorige week geweest... hebben ook een mooie beginnersspot... hoeft zeker niet duur te zijn als je last minute boekt...
(was zelf € 199 kwijt voor de reis + hotel (vol pension) en dan €45 per week om je te registreren als kiter bij colona...)
Ik vond het erg echt heel erg relaxt! Niet druk, echt hele mooie spot...

Als je lekker dicht bij je spot wil zitten; Magawish Hotel (all inclusive mogelijk), anders is er voldoende keus in de omgeving en met een busje ben je er zo...

Andere spots in Egypte schijnen ook relaxt te zijn btw...
massari

Antwoord #10 September 11, 2006, 19:30:13
edit2Rapporteer  
Ja ik hoor ook goede verhalen over Hurghada - Colona Watersports, ik zal er eens naar kijken. Thanks!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #11 September 11, 2006, 20:16:13
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn vakantie geboekt aan de hand van de filmpjes die op deze site worden vertoond. Je gaat naar riviere en vervolgens klik je een gebied aan waar je heen wilt gaan. Bij elk gebied hoort een filmpje..
Ik ga zoals gezegd naar El Gouna. Ik ga samen met mijn vriendin. Ik ben ondertussen al iets meer gevorderd dan mijn vriendin maar het schijnt er ideaal te zijn voor beginners.. RAS SUDR lijkt mij ook heel gaaf maar als er geen wind is dan is er verder geen FUCK te doen.. Dus geen tripjes of snorkelen bij het rif. Heb uiteinderlijk de vakantie via Neckerman geboekt. Waren 400 euries goedkoper dan de rest.. Succes met de keuze. Ps laat wel even weten hoe het was als ik terug ben... Hier is de site  ThumpsUp http://www.surf-action.com/Kitereisen/KiteVideos/kitebestellung.php
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.