plaaggeest
|
Farla en kiterepair zitten allebij in den haag
|
|
|
wokkie
Gast
|
Geen probleem, goed repair shop vinden en de kite gaat als vanouds vliegen. Ongelukjes gebeuren. Veel succes Vandaag werd ik in een onoplettend moment door een windvlaag gegrepen. Mijn kite stond op 12 uur en ik werdt in een split second gecatapulteerd. In reactie greep ik naar mijn safety, maar greep mis en kwam met mijn volle gewicht aan een kant van de bar te hangen. De kite zette een flinke loop in en raakt vol het water. De kite lag netjes in het water maar ........... ik kon er dwars doorheen kijken. Er zit een behoorlijke scheur in. 40 cm langs de rand van de LE, dan een cm of 60 recht omhoog en vervolgens weer 40 cm naar rechts. Dus zeg maar een "E" maar dan zonder het middelste streepje. De scheur is vrij netjes en niet rafelig. Is zoiets te maken en hoe beinvloed dat het kitegedrag? En heeft iemand tips waar ik tegen een schappelijke prijs de kite kwalitatief goed kan laten repareren? En iemand een idee wat dat gaat kosten?
|
|
|
harryCab
|
Heb bij Kiterepair (Den Haag) zo'n zelfde scheur voor € 100,- laten maken. Erg goed repareert (ondanks de opp van de scheur) en ervaar geen nadelige eigenschappen bij het varen.
|
|
|
Ethicus
|
Heb m'n kite ook eens laten maken bij Kiterepair Den Haag en ze weten van wanten. Zeker een aanrader!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He onfortuinlijke dude.... Ik zag het gebeuren, het was die blauw met zwarte toch, op oostvoorne? K*t zeg, (cry_kitesmiley) Ik hoop echt voor je dat je 'em goed kan laten maken. succes ermee!
|
|
|
kuiksurfer
Gast
|
of in zandvoort bij Klaus: Zijn shop heet Powerflex: 023 571 4585.
Zeer prrofessionele shop! Maakt alle surf en kite zeilen in omgeving zandvoort!
|
|
|
Lullo
Gast
|
Farla in Den HAAG 100 euro
|
|
|
kentyman
|
je kite gaat er niet op vooruit na zo'n reparatie maar als 't goed gerepareerd wordt dan zul je er niets van merken wbh vlieggedrag..
|
|
|
maxikaan
Gast
|
Gelukkig dat je zelf geen scheuren hebt opgelopen, zo'n verhaal laat toch weer zien dat kiten een risicovolle sport is.............. maar wel SUPER VET! Succes met je kite.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Hé mensen, super bedankt voor de tips. Ik kreeg spontaan een mail van een kite repair shop met de mededeling dat zij hem voor € 65,= kunnen maken.
Ja Okikoki, klopt Oostvoorne, mijn blauw met zwarte Raven is nu vleugel lam. Heb je me ook gelift zien worden? Ik snap er nog steeds niets van want ik stond helemaal niet gepowerd met mijn kite "stil" in de lucht toen ik ineens de lucht inschoot .
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
dat is knap! een shop die hem ongezien voor je willen maken voor € 65,-?
de prijs wordt gebaseerd op het aantal uren dat ze ermee bezig zijn, de ene 'e' scheur kan € 100,- kosten de andere het dubbele, ligt er puur aan of ze bv je le open moeten halen, etc.
welke shop bood je dit aan?
|
|
|
harryCab
|
Heb bij Kiterepair (Den Haag) zo'n zelfde scheur voor € 100,- laten maken. Erg goed repareert (ondanks de opp van de scheur) en ervaar geen nadelige eigenschappen bij het varen.
Als het Kiterepair is wil ik wel een vergoedling voor de reclame die ik heb gemaakt!
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Vanochtend mijn Raaf naar de kitedokter in Den Haag gebracht. Gelukkig was de diagnose gunstig en kon zijn vleugel hersteld worden. Ik kon de scheur laten "inpakken" maar ik heb ervoor gekozen het betreffende paneel geheel te laten vervangen (koste slechts € 10,= extra). Heb een tijdje staan kletsen met de eigenaar van de zaak (Farla) en merkte dat de man met passie en liefde voor het vlieger en surfdoek zijn werk doet. Blijkbaar was mijn verhaal zo zielig dat hij gedacht moet hebben "ik begin maar gelijk, dan kan die jongen weer snel kiten" ....... 3 uur later werdt ik gebeld dat ik de kite over een half uur weer kon ophalen. Super service, het resultaat ziet er goed uit en de kwaliteit .... die ga ik natuurlijk snel uitproberen. Jaaaaaaaa mijn raaf kan weer vliegen
|
|
|
Lex
|
mijn kite komt via eurofun ook bij farla , ben benieuwd
|
|
|