Bar GEJAT op autostrand (Oostvoorne)

KITE ANGEL

Antwoord #25 Oktober 03, 2006, 18:12:18
edit2Rapporteer  
@ Harry
Jij bent wel heel vaak in een positief daglicht  ThumpsUp

Jij bent echt goed bezig hé dat is niet van gisteren of vandaag
ik geef alleen mijn persoonlijke mening en ik vind jou inderdaad
een LUL met je wazige acties en daarbij gevaarlijke situaties
creeren door een kite met mach7 op iemand zijn hoofd proberen
te laten stuiteren meerdere malen dat staat allemaal op video
en ja ik ben echt trots op je dat het niet lukte en mijn maat jou
kite doormidden ripte wat een hufter ben jij zeg kots op je

veel plezier op het water GGrRRRTTZZZ EDDY JANSEN
naish23

Geen avatar

Antwoord #26 Oktober 03, 2006, 18:15:12
edit2Rapporteer  
Yo Kite angel, zet die film effe online dan...
Idefixe

Antwoord #27 Oktober 03, 2006, 18:41:48
edit2Rapporteer  
Tjonge jonge......Volgens mij moeten er hier een paar mensen gewoon eens rustig met een pot bier ( ofzoiets) om de tafel gaan zitten. En is het misschien voor de sport zelf maar beter om dit hele topic ff van deze site te knallen, nog ff en gaan we op deze site afspreken waar en wanneer we elkaar de hersens gaan inbeuken.....
 (angry_kitesmiley)
Superstar
Gast
Antwoord #28 Oktober 03, 2006, 18:50:24
edit2Rapporteer  
Graag effe datum en tijd !

KITE ANGEL

Antwoord #29 Oktober 03, 2006, 18:57:57
edit2Rapporteer  
@ WACKO ik heb het op een videoband staan niet al te beste kwaliteit maar zou niet weten
hoe te plaatsen en het filmpje duurt ong 1,5 uur ik krijg mijn dig. picas hier ook niet op het
forum  (tong_kitesmiley)

@ IDEFIXE

Ik ben niet zo een hooligantype die dat soort dingen afspreekt er is genoeg ellende in de
wereld maar hoe H. hier zijn gal spuugt vind ik ook niet normaal denkt volgens mij dat die
een soort prins playa is ik snap gewoon niet dat het allemaal getollereerd word!

Vandaar mijn grove uiting sorry voor iedereen behalve H. en daarbij zie ik mijzelf echt niet
met H. rond de tafel zitten met een potje bier  (grinnik_kitesmiley)
om dit soort dingen te bespreken want mijn video zegt genoeg zodra ik dat online kan
zetten zal ik het zekers doen  ThumpsUp

BTW MAKE LOVE NOT WAR

GGRRTTZZ Eddy
Passie

Antwoord #30 Oktober 03, 2006, 19:02:49
edit2Rapporteer  
ben benieuwd...Maar geloof 't nooit
Idefixe

Antwoord #31 Oktober 03, 2006, 19:23:49
edit2Rapporteer  
Eddy: jouw filmpje gaat blijkbaar niet over "een gestolen bar". 'tis volgens mij meer over iets anders wat die Harry ( ken de beste man persoonlijk niet) gedaan zou hebben. Zorg dan eerst dat je dat filmpie online kunt knallen ( in een apart topic)  en dan kan iedereen dat beoordelen. Zonder dat filmpje passen uitlatingen aan een persoonlijk adres alszijnde "hufter en ik kots op je" niet op dit forum.
Vwb betreft die gestolen bar kan ik mij bijna niet voorstellen dat iemand die beroepsmatig bij deze sport is betrokken z'n naam te grabbel wil gooien voor een item als een bar. Daarom nogmaals: ben je direkt betrokken bij dat verhaal ga dan lekker ff met z'n allen rond de tafel, wedden dat je er op een nette manier uitkomt!

en als dat met dat filmpie niet lukt kun je mij altijd ff een kopie van die band sturen. Ik heb alle technische toestanden om daar wat digitaals van te maken........
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 Oktober 03, 2006, 19:33:52
edit2Rapporteer  
Die zekere "Harry Vogelezang" is niet ingelogd, maar een gast. Hoe weten we dat hij het ook echt is? Iedereen kan zich voor Harry uitgeven. En gebrekkig typen doet niet alleen iemand die van Italiaanse afkomst is...

Zeker met zijn school lijkt het me niet handig als gast te reageren en dan dreigementen uit te gaan kramen op een veel bezocht forum. Erg kinderachtig!

Misschien moeten de moderators eens ingrijpen?    Anders wordt het hier straks www.kitesurf.nl, het moddergooi forum!
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #33 Oktober 03, 2006, 19:46:43
edit2Rapporteer  
Hi Kite Angel,

Doe dat online ik wil dat graag zien ......wordt nog leuk!

Jij hoeft niet de hele film allen waar ik op sta !  of is de hele fim 1,5 uur Harry V.

Je maat mijn kite ripte?????jij bedoel een jaar geleden die gozer dat 50 keer door de lessen een en weer ging Toen was ik zo pis dat IK Ja ja Harry V. mijn kite op je maat liet vallen en dat twee keer!!! allen toen wist hij dat opmoest rotten!!!! en jou heb ik ook aangesproken op de kant met de kamera ga lekker ergers anders filmen!!!!!!
Nota bene heb ik jou maat nog aangesproken "aub" wij zijn bezig met de lessen en de cursisten zijn niet goed bezig met de kite kan jij iets naar links of rechts Nee jo ! dan maar op een andere manier! Jammar dat zo moet!!!!!!

Strand en water is van iedereen maar iedereen weet dat niet slim is tussen de lessen kiten zo ver ik weet is diet jaar goed gelopen maar vorige jaar waren nog wat problemen!!!of jongens die zo nodig moesten tussen de lessen door....... ThumpDown

Ciao
ga lekker een bier drinken... ThumpsUp
Harry

Ps: zo wordt de forum nog leuk !

Lex

Antwoord #34 Oktober 03, 2006, 19:50:17
edit2Rapporteer  
Best wel zielig allemaal...iedereen gaat nu opeens in dit topic Harry zwart lopen te maken.  ThumpDown

En ik vind het ook lullig, dat de helft er dan niet bij wordt verteld ( bijvoorbeeld bij het verhaal van Kite angel)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35 Oktober 03, 2006, 19:58:41
edit2Rapporteer  
Zeg, wie zijn er hier allemaal van een surfschool op Oostvoorne?

Kon me een topic van vorig jaar nog herinneren (band lek gestoken van een van de scholen) en toen werd ook dit forum gebruikt om modder over en weer te gooien, uiteraard niet met vermelding van de school erbij.... (sealedlips_kitesmiley)
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #36 Oktober 03, 2006, 20:10:55
edit2Rapporteer  
Hi Wake-kiter,

ik ben niet met deze topic begonnen maar wel aangesproken !

Kijk ik zit niet mee maar vind wel dat als iets verteeld wordt... dan graag de goede en de hele verhaal vind jij mee geen lekkere jongen dat kan! zijn er genoeg die anders over denken.

Plus niet vergeten dat ik op het autostrand kom om les te geven niet om lekker te kiten of andere dingen te doen "kom jij tussen mijn lessen" dan zou jij zeker iets van me horen en nog maals jammar dat zo moet!

Nu is tijd om te stoppen omdat iedereen weet wie er achter zit!......en waait 4Bf dus ga ik lekker kiten...

Ciao
Harry

Ps: voor de andere......ik heb mij weekend weer vol? jullie? zeker niet anders heb jij anderes te doen.  (grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #37 Oktober 03, 2006, 20:12:54
edit2Rapporteer  
Arjan,

Tijd om te stoppen vind jij niet!

Ciao
Harry
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #38 Oktober 03, 2006, 20:14:54
edit2Rapporteer  
Mee eens.
Iedereen heeft zijn zegje gedaan, en anders stuur je maar een PM naar de desbetreffende persoon.

Topic Closed!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.