pollepel
|
Ik werd af en toe ook helemaal gek... Die lui die de voorrangsregels niet kennen of omdraaien zonder te kijken.. zucht. Maar toen de wind even aantrok was het wel lekker varen. En nog een zonnetje erbij ook:) Van mij mag het ook snel koud worden. Lekker een klein en gezellig groepje.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja, ik denk dat dit een van de drukste kite dagen op schellinkhout is geweest ,De dijk stond totaal vol met auto,s En ik telde meer als 60 kites in de lucht en er lagen er ook nog tientallen op de kant ,En dan nog de tientallen windsurfers die er waren ,kortom chaos ,Ik ben ook gelijk hoogte gaan lopen en een flink stuk het ijsselmeer op gevaren want bij de kant was het niet te doen ,En omdat de wind niet echt constant was ,staan er ook nog eens veel mensen gewoon met hun kite omhoog in het water te wachten op een windvlaag, Dat maakt het exstra moeilijk om ze te passeren...Maarja toch wel aardig gevaren vandaag..
|
|
|
peter.
|
was het zelfde verhaal ook op workum veel te durk helaas
hoop dat er een boel kiters af haakt zodra het kouder word
|
|
|
Passie
|
Herkingen vandaag 100de windsurfers en 'n stuk of 30 kiters. wat 'r anders hooguit 10 zijn
|
|
|
wouterb
|
Ik kwam om 4 uur aan. had nog net tijd om mijn kite op te pompen. Toen ik mijn bar had afgerold, vielen de kites links en rechts uit delucht. Ik had nog net tijd om de zaak weer in te blikken voor 'de bui'. Vervolgens nog een paar gasten (droog) laten omkleden in mijn camper en de bui afgewacht. incl. onweer en hagel
Da's mijn daggie kiten!
Bij deweg, werkt zo'n kite een beetje als 'hagel-scherm'?
|
|
|
Joris
|
Ik was er vanochtend om 8 uur als eerste, was erg relaxt varen Maar inderdaad wel extreem druk vanmiddag. Was ook wel omdat het zondag was, en omdat het al vrij lang niet meer normaal gewaaid heeft. Naja paar rakjes hoogtelopen en je hebt nergens meer last van, alleen bij het terug in varen beetje opletten.
|
|
|
Olaf Pasker
|
ik was ook vrij vroeg was egt lekker toen maar heb het wel eens drukker meegemaakt op shout
|
|
|
PeeWee
|
Was toch gezellig (grinnik_kitesmiley).
Wilde je slalommen dan bleef je dicht bij de kant. Zelf ben ik wat verder het water op gegaan en kon daar lekker mijn gang gaan. Wind was eindelijk weer eens in overvloed aanwezig dus heb ik op de koop toe genomen dat het druk was.
|
|
|
|
wouterb
|
gisteravond (maandag) was toppertje! man of 7 (+ 1 vrouw) hoogte kunnen houden met 10m iemand enig idee hoeveel knopen er toen stonden? gemiddeld (ivm vlagen)
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik weet dat er op S'hout in de middag (maandag) ook ff 28 knopen werden gemeten! 's middags was het ook niet al te druk, dus lekker kunnen varen toen!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag net ff te kort wind voor een 14 meter alleen rakken varen Lekker Lopen klooien met de 5e lijn
|
|
|
|
wouterb
|
da's praat!!
|
|
|
|
|
wouterb
|
Beeld is +/- hetzelfde. Het gaat waaien. 18 of 22kpn maakt mij dan niet zoveel uit. beter als stilstaande molens iig.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was vanmiddag weer perfecta op SH. Was net voor de bui om 17 uur in mijn toet toet tatataaaa... Hoop dat het morgen niet al te gek wordt dan kom ik na het werk om een uur of 13.. Maar de weermannen hebben het over bar slecht weer met WINDSTOTEN.. We zien het morgen wel weer. Vandaag zit weer in de tas.....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was net voor de bui om 17 uur in mijn toet toet tatataaaa... Heb je net de buikschuiver van Eric gemist over het gras Ging gelukkig allemaal weer net goed gelukkig Voor de rest lekker gevaren
|
|
|
|
McBridges
|
Zag er inderdaad niet uit die schuiver op zijn knieën, maar goed dat er geen prullenbak in zijn baan stond anders was het een stuk minder goed afgelopen (huilen_kitesmiley). Moet best wel een gevoel van machteloosheid geven als je over dat natte gras speert want je kan geen kant op. Was een behoorlijke windvlaag op dat moment want ook diverse kites vlogen door de lucht. Engeltje op de schouder zullen we maar zeggen . McBridges
|
|
|
Nicolas
|
Het wordt inderdaad druk! Maar dat is niet alleen het geval voor kiten, dus we moeten eraan wennen zeker? Maar toch soms voel je hoe lekker het wel kan zijn als het niet te druk is, bijvoorbeeld rond 6 uur wanneer 3/4 al weg is
|
|
|