Ervaringen met Arkefly

Jacobus

Oktober 12, 2006, 00:06:53
edit2Rapporteer  
Beste allen,

Ik zit er aan te denken om januari/februari naar Cabarete te gaan. Als zo wat rond neust op internet dan is arkefly het goedkoopst, economy tenminste. Economy betekend 71cm tuusen de stoelen (dikte van stoel - 76cm).

Ik ben 197cm en nu vroeg ik mij af of  hier mensen zijn die ervaring hebben met de stoelen/zitten in de vliegtuigen van arkefly die ook redelijk lang zijn, redelijk lang vind ik 188 - 200cm.

Groet Jacob
Fe®®y

Antwoord #1 Oktober 12, 2006, 01:03:19
edit2Rapporteer  
ga voor comfortclass heb ik ook gedaan en kost maar een paar centen meer.
plus je mag meer bagage mee nemen dus dan verdien je het snel weer terugjavascript:void(0);
ThumpsUp.

prettige reis.
Jacobus

Antwoord #2 Oktober 12, 2006, 03:18:35
edit2Rapporteer  
Ferry,

Ik heb aan comfortclass gedacht, maar tickets zijn dan 150 euro duurder. Vind ik nogal een verschil.... Wordt dan bijna anderhalf keer zo duur...
kees69

Antwoord #3 Oktober 13, 2006, 19:26:43
edit2Rapporteer  
ben een paar keer met Arke Economy gevlogen, ben 1.82 en voor mij is het te doen. Zit niet
echt super comfortabel, terug nergens last van want dan zijn de hele reis de ogen gesloten.

Maar met 1.97 denk ik niet dat Economy een erg plezierige reis wordt. Is toch gauw 9 uur vliegen.

Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.