Raven 07 DD-bar

gary d

Oktober 14, 2006, 00:35:00
edit2Rapporteer  
He dude's

Ik ga straks mn kites in ruilen voor een nieuwe raven 07 , maar na het filmpje gezien te hebben van de dd-bar weet ik niet of ik hem met die bar of de normale shift bar erbij moet nemen !
Nou weet ik dat er nog weinig mensen zijn die deze kite al getest hebben al dan niet met de dd-bar .
Maar toch hoop ik dat er iemand is die mij hier meer over kan vertellen !

Aloha Gerrit

Ps Ga denk eerst alleen voor de 12 als enigste kite omdat ik die nu van mijn huidige set het meest gebruik, dus vandaar dat ik die dd-bar wel intresant vind.
Bluecupra

Antwoord #1 Oktober 14, 2006, 00:55:50
edit2Rapporteer  
Zou bij een nieuwe set zeker wel de DD bar erbij nemen.

Ben er zelf nog niet over uit of ik mijn huidige set Raven2 ga inruilen volgend jaar. Eindelijk heb ik een set gevonden die mij super bevalt en waar ik eigenlijk niets op aan te merken heb. Als ik de DD aansluit op mijn Ravens 2 heb ik waarschijnlijk nog iets meer depower wanneer ik het nodig heb.
Slis

Antwoord #2 Oktober 14, 2006, 01:31:12
edit2Rapporteer  
heb de dd bar op me 10 torch3
en vind het geweldig!

je depower bereik normaal is al goed, maar door de dd duw je hem net wat verder
en de kite zal meer kantelen en dus meer depoweren
dit is ideaal bij vlagerige harde wind, want je duwt gewoon de vlagen ervanaf!
(gedoseerd, dus wees niet bang dat je kite gelijk de lucht uit komt zetten)
mooiste vind ik nog dat die automatisch weer terug gaat naar je normale depowerstand
en wees niet bang als je de bar loslaat tot die er ineens inschiet, want is aardig wat druk voor nodig.

ik zou het zeker doen, maar dan wel op de kleine maatjes
groot heeft geen zin, want als je dan overpowered staat moet je gewoon een kleinere kite pakken Wink
gary dd
Gast
Antwoord #3 Oktober 14, 2006, 19:27:06
edit2Rapporteer  
Weet iemand al de prijzen want ik kan ze nergens terug vinden, niet met google en niet met de forum search!
Slis

Antwoord #4 Oktober 14, 2006, 23:54:13
edit2Rapporteer  
Normale bar = 350
DD = 400 ofzoiets

maar als je hem compleet koopt ben je natuurlijk minder kwijt
gewoon ff bij de zaak vragen waar je hem wil kopen Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.