goedkope vakantie?

diederik

Oktober 15, 2006, 01:44:04
edit2Rapporteer  
Iemand ervaring met goedkope (kite)vakantie in het najaar naar een wat zonnige bestemming?

Heb de zoekfunctie al geprobeerd.

Alvast bedankt!
Papa

Geen avatar

Antwoord #1 Oktober 15, 2006, 01:48:39
edit2Rapporteer  
egypte, fuerte

gewoon de lastminutes ff afzoeken
flyinggirl

Antwoord #2 Oktober 15, 2006, 20:44:07
edit2Rapporteer  
Kom net terug uit el gouna. Mangroovy beach. Echt heel ondiep (enkel diep of na 200m heel diep). Veel te veel kiters, nergens plek om gerust je kite naar beneden te sturen (vooral als beginnende kiter heb je te veel ruimte nodig). Er wordt gewoon onder je lijnen doorgevaren als je op het water staat. Je moet zelf dus ook nog sturen ook al kite je niet. Alleen al om anderen te ontwijken. Natuurlijk wel heerlijk weer en helder water. Hurghada was vorig jaar veel minder druk en iets dieper. Bij hotel Jasmin erg ziek geworden maar ali babba en alladin super. Sharm el sheik geen kiter gezien. Of ik zal verkeerd maar het lijkt me geen goed optie. Dus: egypte hurghada of fuerte met auto huren. Kun je verschillende stranden bekijken. Errug leuk! Succes!
Ronald25
Gast
Antwoord #3 Oktober 15, 2006, 21:31:21
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen El gouna Egypthe,

Mangroovy Beach is juist ideal ook voor beginners ben net 2 dagen terug naar 3 weken daar. groot stuk (lagune) waar je kunt staan waar weining stenen of coraal stukjes liggen. De hele dag een bootje wat iedereen in de gaten houdt en zonodig je boardje voor je haald of je terug brengt.

El gouna is de schoonste en veilgiste plek in egypthe is een prive dorp met 6 of 7 Hotel resorts.
Kost allemaal niets taxi 1 euro waar je maar heen wilt. Ik zou een all-in resort doen. heb je voor rond de 600 euro echt een hele gave week kiten.

Wil je meer weten dan hoor ik het wel.

Gr

Ron

deltomaso

Antwoord #4 Oktober 16, 2006, 00:08:52
edit2Rapporteer  

Waar vindt je de winverwachting voor Egypte?
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #5 Oktober 16, 2006, 00:24:08
edit2Rapporteer  
Hm..ik heb net geboekt voor El Gouna...blijven toch weer tegenstrijdige verhalen.

Maar 'enkel' diep water is idd wel erg ondiep. Voor drukte ben ik niet zo bang...ben het Autostrand gewend...maar goed...we zullen zien. Kan altijd nog naar Hurghada rijden natuurlijk..als het daar beter is.

Nog iemand die gaat? Ik vertrek 24 oktober!

Windverwachting...probeer eens via www.weeronline.nl
Mitchel_12000

Antwoord #6 Oktober 16, 2006, 01:30:27
edit2Rapporteer  
Windverwachting heb je niet zo veel aan denk ik. Het zijn volgens mij thermische winden daar, en die zijn niet te voorspellen met de methoden die de meeste weersites hanteren.
Kondor 11

Antwoord #7 Oktober 19, 2006, 04:57:36
edit2Rapporteer  
Windfinder.com
Probeer statistieken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.