Goedkope Ebay kites uit China

Rudolf

Oktober 20, 2006, 06:30:48
edit2Rapporteer  
Ja, toch maar even de proef op de som gedaan. Gewoon geboden op een advertentie, Shockwave van rond de 100e. Je krijgt vervolgens een aantal mailtjes met betalingsgegevens erin, geschreven in Engels waar zelfs de LOI om kan lachen.
Ik heb vervolgens gevraagd om een serienummer, koopbewijzen, postpapieren en dat soort dingen. Toen kreeg ik wat plaatjes gemaild, het was zelfs teveel moeite voor hun om het Google logo rechtsonder weg te fotoshoppen.

Ik vertrouwde het natuurlijk voor geen meter; NIET DOEN DUS!
peterb

Antwoord #1 Oktober 20, 2006, 13:35:30
edit2Rapporteer  
Pas op want de Chinese connection komt bij je terug. Een dezer dagen zul je een mailtje krijgen dat er iets mis is met je account en dat je opnieuw moet inloggen. NIET op deze link aanklikken en inloggen omdat je op een nep ebay pagina komt. Je account is dan gehackt en zij gaan dan deze gebruiken om mooie waren aan te prijzen!!!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Oktober 20, 2006, 17:24:50
edit2Rapporteer  
China ligt vlakbij Noord korea......

kijk maar uit......   (grinnik_kitesmiley)
KiteGolfje
Gast
Antwoord #3 Oktober 20, 2006, 18:05:34
edit2Rapporteer  
China ligt vlakbij Noord korea......

kijk maar uit...... (grinnik_kitesmiley)

De wapen arsenaal van de Chinezen zijn wel een stuktje groter dan die van de Noord Koreanen.

Zijn oplichters zijn het, gewoon aangeven bij Ebay.

Ciao,

Cool Kite  (hangloose_kitesmiley)
Dutch_windmill

Antwoord #4 Oktober 22, 2006, 08:25:51
edit2Rapporteer  
zelf heb ik laatst een 13 en 9 m ozone instinct besteld bij chinese gasten op ebay voor +/- 100 eur, maar kreeg eveneens als snel bij het vragen naar betalingsmogelijkheden door dat dit 1 foute boel was...by the way dit onderwerp staat met de nodige ervaringen ook op hanglos.nl 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.