Gezocht: Regio Vertegenwoordigers!

NKV Martijn
Gast
Oktober 10, 2006, 02:34:08
edit2Rapporteer  
Gezocht regiovertegenwoordiger Oostvoorne / Maasvlakte

De NKV is op zoek naar een gemotiveerde regiovertegenwoordiger voor de regio Oostvoorne / Maasvlakte. Het kitesurfen op deze spots staat onder druk.  Zo moeten er nieuwe afspraken gemaakt worden over het kitesurfen bij het voormalige autostrand. Ook kitesurfen bij de slufter wordt bedreigd, het ministerie van V&W wil er een natuurgebied gaan aanleggen. Voor de kiters en kitescholen in deze regio is het daarom belangrijk dat er een onafhankelijke regiovertegenwoordiger is die de diverse belangen kan behartigen.

Verwacht wordt dat je je inzet voor behoud van de lokaties en contact houdt met overheden, kitescholen en andere belanghebbenden. In de afgelopen jaren is er een goede verhouding opgebouwd met de diverse overheden en het is zaak om dit voor te zetten. Vind jij het belangrijk dat deze spots voor ons kiteboarders behouden blijft?  Meld je dan nu aan!

Gezocht regiovertegenwoordiger IJmuiden / Wijk aan Zee

De NKV is op zoek naar een gemotiveerde regiovertegenwoordiger voor de regio IJmuiden / Wijk aan Zee. Ook deze spots komen onder druk te staan. Voor de kiters en kitescholen in deze regio is het daarom belangrijk dat er een onafhankelijke regiovertegenwoordiger is die de diverse belangen kan behartigen.

Verwacht wordt dat je je inzet voor behoud van de lokaties en contact houdt met overheden, kitescholen en andere belanghebbenden. In de afgelopen jaren is er een goede verhouding opgebouwd met de diverse overheden en het is zaak om dit voor te zetten. Vind jij het belangrijk dat deze spots voor ons kiteboarders behouden blijft?  Meld je dan nu aan!

Martijn Veldhuijsen, NKV Regiocoordinator
KITE ANGEL

Antwoord #1 Oktober 10, 2006, 20:22:34
edit2Rapporteer  
Hoi Martijn ik ben al een aardig tijdje lid van het NKV,, en wil me echt inzetten om de spots
open te houden, en dan heb ik het over de Slufter / oostvoorne.Ik ben een
Brielenees ( LEKKER DICHTBIJ DE SPOTS ) maar heb al eerder ook op de bijeenkomst in
Oostvoorne via autostrand.nl aangegeven dat ik me echt wel in wilzetten voor deze goede
en belangrijke zaak. Maar ben geen goede spreker, maar mischien als er tijd voor vrijgemaakt
kan worden door de huidige regiovertegenwoordiger en die mij op de goede weg kan
helpen ben ik wel degelijk bereid mij er voor de volle honderd % ervoor in te zetten.  ThumpsUp

MVG Eddy Jansen
mijngatindelucht

Antwoord #2 Oktober 10, 2006, 21:51:29
edit2Rapporteer  
Goede reactie Eddy. Ik denk dat meer mensen dat gevoel hebben.

Let op, als vrijwilliger hoef je niet perfect te zijn. Dit vrijwilligerswerk is er voor om de sport te helpen, maar zeker ook om zelf op een relaxte manier te mogen leren. Het gaat er vooral om dat je gevoel hebt voor de verhoudingen en mogelijkheden. De huidige vertegenwoordiger zal je daar goed mee opweg kunnen helpen.

Succes Ivo
Nino

Antwoord #3 Oktober 11, 2006, 00:43:49
edit2Rapporteer  
Bravo Kite-angel! YeSS
MartijnM

Antwoord #4 Oktober 25, 2006, 02:42:03
edit2Rapporteer  
Gezocht regiovertegenwoordiger Oostvoorne / Maasvlakte

De NKV is op zoek naar een gemotiveerde regiovertegenwoordiger voor de regio Oostvoorne / Maasvlakte. Het kitesurfen op deze spots staat onder druk.  Zo moeten er nieuwe afspraken gemaakt worden over het kitesurfen bij het voormalige autostrand. Ook kitesurfen bij de slufter wordt bedreigd, het ministerie van V&W wil er een natuurgebied gaan aanleggen. Voor de kiters en kitescholen in deze regio is het daarom belangrijk dat er een onafhankelijke regiovertegenwoordiger is die de diverse belangen kan behartigen.

Gezocht regiovertegenwoordiger IJmuiden / Wijk aan Zee

De NKV is op zoek naar een gemotiveerde regiovertegenwoordiger voor de regio IJmuiden / Wijk aan Zee. Ook deze spots komen onder druk te staan. Voor de kiters en kitescholen in deze regio is het daarom belangrijk dat er een onafhankelijke regiovertegenwoordiger is die de diverse belangen kan behartigen.

Martijn Veldhuijsen, NKV Regiocoordinator

Ik wil bovenstaande vacatures nogmaals onder ieders aandacht brengen. Ik heb reacties gehad, hele goede reacties maar we zijn nog steeds mensen nodig om de organisatie draaiende te houden en te strijden voor het behoud van spots! Meld je aan!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.