Vrijdag 20 oktober, goeie voorspellingen, komen we daaraan ... lijkt wat minder, ik pomp me 7 op, kom net weg .. pak een 13 knetter overpowered, toch maar weer snel die 7 gepakt en toen echt top gevaren! Ruubs was er ook, maar daar ga ik geen foto's van laten zien (wil de fotograaf zelf nog wat mee doen, we will see) De foto's zijn van Ralph Karsten (North,Prolimit), Dennis Gijsbers, my coach (Slingshot, Brunotti, Mystic), Tom Lemij (ME) Slingshot, fone, mystic. Hier een kleine impressie van de dag! btw, Slufter gaan wij vaker onveilig maken!
Paar foto's:
Ralph, 313Tom (my), handlepassme, weer another handlepassMe, landing van hp, die hp begint nu te vervelen!Local, TRANSITION TIME!Ralph, KGB Me, inverted shotRalph, weer aan het 313'en
Me, de handlepass Me, mooi inverted shot!Me, railey, kite afgrijselijk hoog!Me, Aan hooked springen doen we ook nog!Dennis, en nu even oldskool! Riding the sky!Dennis and Local, Oldskool and Indy Glide?Dennis, riding old skool!Hebben we die lelijkerd weer! (tong_kitesmiley)Jaja, aan gewoon varen doen we ook nog! Als afsluiter van de dag!Special thanks to
Jan Cor van Manen voor deze foto's!
P.S Volgende keer weer lekker een boardshort aan, voelde me zo naakt!