Les in het Noorden Mirns/Workum bij welke school!

super beginner
Gast
Oktober 25, 2006, 23:15:44
edit2Rapporteer  
Kunnen jullie mij raad geven a.u.b, ik heb gehoord dat er op Mirns een goeie school zit, graag advies.

Ben 17 jaar en kom uit de buurt van Vaassen.

Joey.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Oktober 25, 2006, 23:21:18
edit2Rapporteer  
Kiteschool Absolute geeft les op Mirns, prima school volgens mij.

http://www.absolutekite.nl/
litewave

Berichten: 607
Antwoord #2 Oktober 25, 2006, 23:33:36
edit2Rapporteer  
Kite-mobile, check www.kitesite.nl
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Oktober 25, 2006, 23:50:48
edit2Rapporteer  
Pieter!

Berichten: 195
Antwoord #4 Oktober 25, 2006, 23:58:59
edit2Rapporteer  
en natuurlijk nog Skyhigh is IKO gecertificeerd, en ik heb er een prima les gehad
www.skyhigh.nu
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Oktober 26, 2006, 00:16:27
edit2Rapporteer  
pppfff IKO. Er staat geloof ik nog steeds een "gecertificeerde school" met zuid / zuid west te lessen op Horst...........  schater

( ff lekker stoken  (grinnik_kitesmiley) )
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #6 Oktober 26, 2006, 00:35:39
edit2Rapporteer  
ga voor manfred www.absolutekite.nl !! helemaal doen! ik heb 2x les van hem gehad en geeft super les en het is de relaxte gozert die ik ken! Je zal er geen spijt van krijgen iig, je woont in vaassen? Ik woon in apeldoorn Grin kite nu 2 maandjes 
E.Bronkhorst
Gast
Antwoord #7 Oktober 26, 2006, 01:24:44
edit2Rapporteer  
Op Mirns is het een normaal gegeven, gewoon voor *Absolute**** gaan, is gewoon een school die veel aandacht besteed aan veiligheid, buiten het feit dat veiligheid een grote isseu is in het kitesurfen kom je echt in je 1e les op het board, dat alles met het veiligste matariaal die je maar kunt wensen als cursist, als cursist weet je gewoon niet wat je in je handen krijgt gedrukt en je gaat ervan uit dat het allemaal wel goed is, bij deze school hoef je je daar geen zorgen om te maken alles is echt 100% procent veilig, en het is nog rete gezellig met al die vlaggen op het strandje dat geeft ook wel een goeie sfeer impressie. ThumpsUp ThumpsUp

Gewoon ervoor gaan, Joey.

Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #8 Oktober 26, 2006, 01:28:11
edit2Rapporteer  
Joey,

gewoon lekker door Manfred laten afknijpen. Geeft super les is zeer relaxed en zeker weten dat aan het eind van de les je op het board hebt gestaan.
Manfred rulez Mirns
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.