nieuwe kite aanschaffen

kite rookie
Gast
Oktober 26, 2006, 01:27:12
edit2Rapporteer  
ik wil van jullie informatie over de aanschaf van diverse kite's
de cabrinha contra de north vega's en de naish raven.
ik weeg 85 kg en mijn niveau is dat ik heen en weer kan varen springen en trucs moet ik nog leren.
voor welke maat zou ik moeten gaan.
wil vanaf 10 t/m 20 kn varen.
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #1 Oktober 26, 2006, 01:34:28
edit2Rapporteer  
mijn Best waroo. Zeer goed voor trucs te leren. Bar los en je ligt stil
mail me maar als je meer info wilt.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #2 Oktober 26, 2006, 01:59:44
edit2Rapporteer  

Kijk dan vooral naar een 14 m², de vegas & torch mss in de 16m².

Doordat de contra een bow kite is gaat deze veel low end heben en veel high end. Ik zag vrijdag een jongen van ong. 60 - 65 met een contra 14 in 23 knopen varen.

De torch en de raven zijn een c-kite en daarom zal je een maatje groter moeten nemen. Ik dacht dat de raven vooral voor hightime was en de torch voor freestyle.

Ik zou voor de contra gaan, low end, high end, veel depower, goede safety en beginnersvriendelijk. Natuurlijk is testen altijd beter.

Ik zou ook zoals "Papa" een Ozone Instinct kunnen aanraden. Maar als ieder hier zijn eigen merk gaat opnoemen kan je een paar weken testen! loser

In combinatie met een goed boardje moet je wel vanaf 10 knopen kunnen varen. Al zou het niet zo spectaculair worden.

Suc6!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.