Mijn SS fuel 05 strut scheurt uit!!

Glenn Black

Oktober 29, 2006, 01:47:00
edit2Rapporteer  

Lekker vandaag in Mirns geweest...met een SS Fuel 13..toen het wat harder begon te waaien pompte ik mijn 9m, uit 2005 op en wat zie als ik?!?!?!!?  Huh van die dikke bollingen (zo groot als een tennisbal) en dat op 2 struts. Op die plaatsen beginnen de naden het te begeven!!!!! Hij begint daar zowat open te scheuren..  (cry_kitesmiley)

Dit is precies waar de stuts normaal een beetje om klapt als de kite in de wind op de grond ligt
Dus ik kijk ook op mijn 13m en daar begint het ook al een beetje...

Nu heb ik deze 2005 kite's via internet in Duitsland "nieuw" gekocht. Dat was in het begin van de zomer.
Mijn vraag is nu....
Zijn er meer mensen die dit bij Slingshot fuel 2005 kites hebben gehad??
En is dit een garantie verhaal voor bij de Duitse shop of Slingshot??

En als dit echter niet onder de garantie valt.. Huh
Weet iemand een goedkope manier om dit op te lossen..Want ik ben bang dat vanwege de one-pump alles vervangen moet worden?? En dan ook nog het dicht naaien...

PS ..ik heb helaas geen foto's

DaanD

Antwoord #1 Oktober 29, 2006, 01:51:27
edit2Rapporteer  
Bekend verhaal! Ik heb het ook bij mij Fuel 13 2005 en het schijnt een productiefout te zijn bij de '05 kites van Slingshot. Heb me laten vertellen dat het geen kwaad kan. Ik controleer wel regelmatig of die bolling groter wordt, dat is na een aantal maanden bij mij niet het geval geweest. Anders moet je even contact opnemen met Slingshot (Benelux?) of dit normaal is.
bignelis

Antwoord #2 Oktober 29, 2006, 20:52:50
edit2Rapporteer  
Volgens mij mag het niet en als het een nieuw gekochte kite is moet je zeker terug naar SS. Voor de prijzen die ze ervoor vragen mag je dit soort fouten niet accepteren.
wouterb

Antwoord #3 Oktober 30, 2006, 02:00:38
edit2Rapporteer  
...
Dit is precies waar de stuts normaal een beetje om klapt als de kite in de wind op de grond ligt
....

Ik ontdekte dat vanmiddag ook bij m'n Airblast uit 2001, Dakron rafelt bij de naad. maar daar zit geen garantie meer op.
In jouw geval zou ik het er niet bij laten zitten.
Stanley

Antwoord #4 Oktober 30, 2006, 03:12:52
edit2Rapporteer  
Yep,

op mijn ss 17 en 11 beide uit 2005 hetzelfde probleem.
Moet nog conract op nemen metde dealer.
Ben zeer benieuwd wat daar uitkomt.

Zodra ik meer weet laat ik dat asap weten
(R)Ikke

Antwoord #5 Oktober 30, 2006, 14:28:11
edit2Rapporteer  
Ik heb dat gehad aan een 2004 fuel. Bij mijn 2005 fuels nog niet gezien. Ik heb het zelf gerepareerd. Ik heb de bladder uit de strut gehaald zodat ik hem niet lek kon prikken en hem toen van buitenaf genaaid.

Dat werkte perfect. Als je garantie hebt zou ik daar natuurlijk gebruik van maken  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.