Micky
|
Hee gasten, had graag mee gegaan maar f*cking Medemblik is mij net te ver. Zeker omdat ik morgen moet werken en er sneeuw aankomt dus zal wel ellende worden op de weg. Hee Mark, Hans en fly-girl met aanhang (grinnik_kitesmiley) Have fun morgen ps: Mooi is hij hé, Markie!!! Mijn Bob..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja hij is geweldig. Ik zou er zo ook weer 1 nemen. Heet ie bob?? Zo ja, helemaal goed!! Ik ken een vent die heeft em Sir Ernie genoemd, ook erg grappig.
Zal aan je denken Mike!!! ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik hoop dt het gaat sneeuwen!!!!! Dat levert mooie en gedenkwaardige plaatjes op voor de camera.... Je doet het tenslotte niet iedere dag.. Kiten met een pak sneeuw op de achtergrond.
|
|
|
Robert_v@work
Gast
|
Ik zit aangezien het weer, toch te twijfelen tussen Enkhuizen en Mblik.. Als het nou keihard gaat sneeuwen, kom je in Mblik nooit meer de dijk op (geen doorgaande weg, zal niet worden gepekeld of geveegd..)
Enkhuizen ligt aan doorgaande wegen, daar zal de sneeuw wel worden weggehaald..
Verder is Enkhuizen beter als er iets Zuid in de wind zit.. bij Mblik waait de wind dan over Andijk, bij Enkhuizen alleen over het water..
Maja, de vraag is hoeveel gaat het nou sneeuwen vanmiddag, langs het ijselmeer...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Als we niet wegkomen bouwen we gewoon een groot kampvuur. Er liggen nog wel wat boten in de haven van Andijk die we daar prima voor kunnen gebruiken.
Maar bij Enkhuizen moet je toch ook die heuveltjes op daar bij dat recreatiepark???
|
|
|
Robert_v@work
Gast
|
Ja dat klopt, maar dat is een doorgaande weg en anders kan je via de binnenstad wegkomen.. Verder is Enkhuizen verder van de kant ondiep, dus dat is ook lekker.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok, nou hans is zo hier, en dan bespreek ik het ff. Laat het zo weten.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Het wordt Enkhuizen!!!!!!!!!!, op aanraden van Robert!
|
|
|
Robert_v@work
Gast
|
Oke, ik ben vanmiddag ook in enkhuizen.. Maar eerst nog even werken :
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik haak af, Melvin komt misschien wel. Wij moeten 1.5 uur rijden door die sneeuw op de terugweg.. Is niet echt een hobby van me om 4 uur in de file te gaan staan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hee Bikkels ik hoop dat er genoeg wind is voor jullie Op dit moment is Hoorn te weinig met 9 knoopies Succes vandaag en sneeuwkettingen mee nemen (grinnik_kitesmiley) Gr Richardt Actueel weer Hoorn 08.02.2007 08:00 uur weer temperatuur (°C) -0.3 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) -3 wind (°) rel. vochtigheid (%) 82 windsnelheid (kts) 9 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) - luchtdruktendens (hPa 3h)
|
|
|
Molliebollie
|
succes dames. zorg er voor dat je pik er niet af vriest!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
We zijn geweest. Respect voor Melvin!!! ik hoop dat je veilig thuis komt met die sneeuwstorm. Toch nog ff lekker gevaren vandaag... 26 knopen gemeten, en de beun met z'n 9 mtr lacht iedereen uit.
Weer een aparte ervaring rijker. Steenkoud, bak wind en sneeuw op komst...
|
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
pff veel te koud nu. Ik ben een keer geweest met -3 en sneeuw. Na 10 min weer het water af. Gewoon een week wachten, dan is het weer 15 graden ofzo.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Moet zeggen dat het wel afzien was. Kreeg echt pijn in de voeten. ik rende ff terug om in de auto op te warmen, maar voelde m'n voeten haast niet meer...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
BIKKEL!!!!!!!!!!!
Toch wel de knapste kiter van Nederland, hoor!
|
|
|
R@bert
|
R E S P E C T , gasten...!!!! Verleden week op Schellinkhout was nog te doen vond ik,maar dit is iets te ruig voor een Indo , ben de tropen gewend natuurlijk
|
|
|
|
|
R@bert
|
Whahahah Robert LOL...
Mark, ik en mssn nog een paar(Micky etc) gaan maandag...jij ook? En zo ja, waar? Wij zaten te denken aan Autostrand...lachen ff met een klein clubje!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja lijkt me wel ok, maar ik ga begin volgende week kijken voor een nieuwe auto, dus moet ff kijken of het te passen is. We houden kontakt!!!
|
|
|
R@bert
|
Is goed, dude....spreek je
|
|
|