Gezocht: een beginnend vakantie kite vriendje of vriendinnetje

Nog steeds een beginner

Geen avatar

Berichten: 2
Oktober 26, 2006, 01:57:10
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

In juni heb ik m'n eerste kiteles gehad en vanwege geen wind, te veel wind, verkeerd windrichting of werk pas vorige week de tweede les.........  Conclusie zo leer ik het nooit.

Dus om het een beetje onder de knie te krijgen wil ik graag op vakantie naar een zonnig en wind zeker oord! Helaas krijg ik niemand in mijn omgeving zo gek om mee te gaan en alleen is ook maar alleen.

Vandaar mijn oproep: heeft iemand zin om in januari of februari mee te gaan om kitelessen te nemen en veel te oefenen?????
Marsie

Berichten: 361
Antwoord #1 Oktober 27, 2006, 15:46:44
edit2Rapporteer  
Hoiiiiiiiiiiii

Misschien wel off topic,maar wil je toch vragen, waarom ga je niet lekker oefenen in NL.

Ik probeer je met dit verhaal duidelijk te maken hoe ik het als beginner ervaar wanneer je niet zo vaak kunt.

Ik zou als ik jou was lekker gaan bodydraggen in het begin,maakt toch niets uit.

Relaunchen, upwind bodydraggen enz.

Ik ben dit jaar ook begonnen,en kan eigenlijk allleen woensdagavond en soms in het weekend,en ja dan hoop je ook maar dat alles gunstig is met de wind.

En in de zomertijd als het langer licht blijft kan ik wel 5 van de 7 avonden,als het waait.

Mij werd al verteld dat je als je zo weinig kunt je gewoon een vol seizoen en soms langer nodig hebt om
redelijk heen en weer te kiten.

Maar goed de keren dat je dan wel kunt is dan helemaal super toppie!!! Joepie

Ik zeg wel eens ik ga oefenen i.pv. kiten.

Ondertussen kan ik dus heen en weer ,starten gaat nu altijd goed,en hoogte lopen gaat ook al beter,maar ga alleen als het niet te hard waait,en natuurlijk alleen met aanlandige wind op binnenwater.(Schellinkhout,Warder).

Ga denk ik morgen ook weer LEKKER OEFENEN !!!
Als het niet hard genoeg waait ga ik toch!! dan maar upwind bodydraggen relaunchen en lachen!!!! schater

Ik hoop dat je iemand kunt vinden voor je vakantieplannen maar misschien kun je wat meer info over jezelf geven zoals woonplaats leeftijd en waar je kite of wilt kiten,dan heb je misschien sneller contact met iemand en kun je wat afspreken.

HOU VOL EN JE LEERT HET WEL!!!!!!!!

Groeten Marcel (Oosthuizen noord-holland).

big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #2 Oktober 27, 2006, 18:36:30
edit2Rapporteer  
mid december hoop ik een weekje of 2 naar dakhla in marokko te gaan, ook alleen ThumpDown dus ik ben ook opzoek naar een kite maatje die mee wil.

p.s. op workum en mirns en andere plekken zijn genoeg mensen om je kite op te laten, dus oefenen dat lukt altijd wel!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #3 Oktober 27, 2006, 19:11:07
edit2Rapporteer  
Ik zou ook pas op vakantie gaan als je de beginselen onder de knie hebt. Erg zonde van je geld en de moeite om het in een mooi land te leren. Komende weken is het nog wel hier te doen denk ik..en anders volgend jaar verder!
piede

Berichten: 1689
Antwoord #4 Oktober 27, 2006, 19:16:25
edit2Rapporteer  
Kiten is gewoon geen sport die je bijv elke woensdagavond kan beoefenen. Het is gewoon een leven.
Nog steeds een beginner

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #5 Oktober 31, 2006, 02:27:50
edit2Rapporteer  
Ik ben erg toe aan vakantie en dan lijkt het me wel lekker om vakantie en kiten te combineren, vandaar!! Maar ik ga zeker in Nederland verder oefenen!

Voor januari heb ik inmiddels iemand zo gek gekregen om mee te gaan, dus dat probleem is opgelost (grinnik_kitesmiley) !
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #6 Oktober 31, 2006, 04:27:53
edit2Rapporteer  
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je kunt natuurlijk gewoon gezellig met andere mensen afspreken om te gaan oefenen.

Op vakantie? Waarom niet. Ik denk dat als je op vakantie iedere dag, de hele dag de tijd hebt leer je ook sneller en kan je waarschijnlijk na een 1 of 2 volle dagen al een einde varen en na een hele week al redelijk kan varen en hoogte lopen. Als er wind is natuurlijk, en als er geen wind is, is het lekker genieten van het warme weer lijkt mij! Joepie

big_ben_lair: naar Marocco klinkt niet verkeerd. Ga je dan butget of...?


Pas

Berichten: 99
Antwoord #7 Oktober 31, 2006, 15:50:05
edit2Rapporteer  
Je bent van harte welkom hier in Kaapstad, Zuid Afrika. Ben net ook begonnen met kitesurfen.
Van 22dec tot 18jan heb ik vakantie.

Of is dat een beetje teveel van het goede Wink
kees69

Berichten: 280
Antwoord #8 Oktober 31, 2006, 17:13:11
edit2Rapporteer  
Ben ook nog beginner en wil in januari 2 weken naar El Yaque Venezuela. Wel nog even
een lesje daar volgen want het varen wil nog niet echt lukken. Ben ook in Nederland al enkele
malen erop uit geweest maar wat is er nu lekkerde om met 28 graden in een azuurblauwe
zee je nieuwe hobby uit te oefenen !!!!!
Kan niet wachten om te gaan. Enne Holland...........mij zien ze in de winter echt niet op het water
brrrrrrrrrrrr
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.