Oke en nu les?

3rikj3
Gast
November 12, 2006, 01:00:52
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb nu een kite & (bijna) een boardje Joepie. Ik
heb hiervoor gemountainboard met deze kite, dus ik weet hoe ik hem moet
starten, aftuigen, wat de powerzones zijn enzovoorts.

Maar nu neem ik natuurlijk een lesje, maar ik hoorde dat je 3 soorten lessen kan nemen.

- Basis
- Gevorderden
- Freestyle, jumps enzo.

Bij de basis leer je geloof ik het optuigen van de kite enzo. Dat weet ik dus al, kan ik dan
al met les 2 beginnen? Of moet/aanteraden les 1 ook nog doen?

Ik wil alles zo veilig mogelijk doen,

Groetjes,
3rikj3 Joepie
Passie

Antwoord #1 November 12, 2006, 01:04:55
edit2Rapporteer  
alles zo veilig mogelijk, doe het dan volgend jaar, als het weer wta warmer is, heb vandaag 1 half uurtje in het water gestaan voor foto's.. nou niet te doen, voelde mijn voeten niet meer
larssmits
Gast
Antwoord #2 November 12, 2006, 01:05:19
edit2Rapporteer  
Het is nu toch te koud om te beginnen, gewoon tot volgend seizoen wachten. Kun je de winter sparen voor een boardje.

En gewoon doorgaan met mountainboarden deze winter ThumpsUp
3rikj3
Gast
Antwoord #3 November 12, 2006, 01:27:25
edit2Rapporteer  
Hey,

Een Boardje heb ik dus al volgende week krijg ik hem binnen.. (grinnik_kitesmiley) Joepie
Maar bij welke 'cursus versie' zouden jullie dan beginnen om mij aan te raden 1,2 of 3?

En ik heb natuurlijk ook een wetsuit nodig, hadden jullie een wetsuit in de winter of zomer gehaald?
Want ik hoorde dat je nu fikse korting krijgt?
FonezzzZz

Antwoord #4 November 12, 2006, 02:43:30
edit2Rapporteer  
hey 3rikj3 ik weet niet waar je woont Grin maar om je 1,2,3 probleem op te lossen Grin

http://www.absolutekite.nl/ gewoon lekker lesje nemen bij deze schooL! SUPER les en Manfred, past zich helemaal aan jouw Wink skills Smiley dus komt dan helemaal goed

en w8 lekker Grin tot het weer warm weer is Grin VEEEEL SAFER/LEUKER ETC Wink

p.s http://www.absolutekite.nl/ geeft pas weer les in het nieuwe seizoen

greetz
Idefixe

Antwoord #5 November 12, 2006, 02:50:38
edit2Rapporteer  
met dat advies www.absolutekite.nl ga ik helemaal mee!  ThumpsUp Bij aanvang van de les vertel je Manfred gewoon wat je kunt. Het water op en hij past z'n les gewoon aan aan jouw skills.
Als beginner lig je veel met je klus in het water en dat is met deze temp. echt niet leuk / als je het koud hebt neem je gewoon veel minder op.
cu next year on the water  loser
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #6 November 12, 2006, 02:56:03
edit2Rapporteer  
lekker wachten tot april en dan gaan knallen  ThumpsUp, welke les je neemt ligt ook aan de lengte (tijd) van de lessen
3rikj3
Gast
Antwoord #7 November 12, 2006, 03:34:52
edit2Rapporteer  
Dus als ik het goed begrijp, die man past zich aan, dus als ik laat zien dat ik
alles al een beetje kan alleen ik kan nog niet varen, dan gaan we meteen varen? Joepie

En dan nog 1 ding, als ik daar les neem, kan ik dan ook materiaal huren ofzo? Want ik hoorde dat je
dan een IKO cursus nodig had ofzo?
Stanley

Antwoord #8 November 12, 2006, 04:07:54
edit2Rapporteer  
Manfred rulez,

heeft alle materialen tot zijn beschikking.
En hoezo IKO nodig om te kunnen huren.
Je neemt toch les.

Wacht een paar maanden en ga dan het water op.
Maar ga zeker niet met dit weer zelf aanklooien.
Levensgevaarlijk door de snel afnemende watertemperatuur en onberekenbare wind.
reinout

Antwoord #9 November 12, 2006, 04:12:36
edit2Rapporteer  
bijna elke school past zich aan aan jouw skills de een raast overal doorheen en de ander niet, als je van tevoren zegt wat je kan, dan ga je gewoon verder waar je tips kunt gebruike.
3rikj3
Gast
Antwoord #10 November 12, 2006, 04:25:04
edit2Rapporteer  
Oke bedankt voor de reactie's tot nu toe.. ThumpsUp

Maar ik wil ook graag een wetsuit, het liefst een lange, maar hadden jullie die
in de winter gekocht of in de zomer? Want ik zie dat die shorty's nu voor veel korting
weg gaan, dus als ik in de zomer een lange koop scheeld dat dan ook in euri's ? Joepie

Hopelijk begrijpen jullie het nog.. (tong_kitesmiley)
brutus

Antwoord #11 November 12, 2006, 04:29:59
edit2Rapporteer  
in de zomer een lange wetsuite kopen is niet per definitie goedkoper. Als de nieuwe modellen in de winkel liggen worden vaak overjarige voor minder aangeboden. Dus je kunt nu best nog wel wat koopjes vinden.

Oke bedankt voor de reactie's tot nu toe.. ThumpsUp

Maar ik wil ook graag een wetsuit, het liefst een lange, maar hadden jullie die
in de winter gekocht of in de zomer? Want ik zie dat die shorty's nu voor veel korting
weg gaan, dus als ik in de zomer een lange koop scheeld dat dan ook in euri's ? Joepie

Hopelijk begrijpen jullie het nog.. (tong_kitesmiley)
3rikj3
Gast
Antwoord #12 November 12, 2006, 04:32:07
edit2Rapporteer  
Oke, hoeveel € moet ik ongeveer uittrekken voor een lekker wetsuit? En ik
ben ongeveer 1.75 lang, welke maat van Wetsuit moet ik dan XS/S/M of ligt dat aan de maat?

En is een pak 2e hands kopen een optie?
FonezzzZz

Antwoord #13 November 12, 2006, 04:39:25
edit2Rapporteer  
hmmm ik ben ook so lang 1,75 Smiley maar ligt er ook aan hoe small je bent Grin ik heb nu eeen mystic pak gekocht 5/3 idaeaal pak lekker flexibel, je hebt pakken in alle prijsklassen Grin

5/3 pak zal voldoendezijn denk ik Smiley aangezien je toch weer gaat beginnen in het warme weeer Smiley

Joris

Antwoord #14 November 12, 2006, 05:20:16
edit2Rapporteer  
xs/s/m hangt er maar net vanaf, gewoon naar de winkel gaan en passen tot het zweet door je bilnaad loopt. Als het goed is krijg je daar nog wel wat hulp met pakken uitzoeken.

pakken zijn er idd in alle prijsklassen, maar ik zou er niet te veel op bezuinigen een goed pak is erg belangrijk.
3rikj3
Gast
Antwoord #15 November 12, 2006, 17:01:28
edit2Rapporteer  
Oke, en ik hoorde dat er ook verschil was tussen Gelijmd en Gesikt ofzo,
en 1 van deze is namelijk duurder? Wat is daat het verschil dan tussen?
FonezzzZz

Antwoord #16 November 12, 2006, 18:24:12
edit2Rapporteer  
hmm ik weet nie twat duurder is, maar zit wel verschil in, had eerst een pak dat gelijmt was. dat is volgensmij gevoeliger kwa scheurtjes op de naden, maar het is wel waterdicht? ---> mystic pak is gestikt en vervolgens gelijmd that's the bomb
3rikj3
Gast
Antwoord #17 November 12, 2006, 18:50:00
edit2Rapporteer  
Hahaha, Mystic heeft gewoon TOP kwaliteit Joepie Alleen
ik vind het vrij zonde om een heel duur pak aan te schaffen want ik groei nog, en kan
het nog niet zo vaak doen.. (tong_kitesmiley)
-Mark-

Antwoord #18 November 12, 2006, 22:05:28
edit2Rapporteer  
jah het is duur maar als je hem heb is die zijn geld zeker waard
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.