keuze....Waroo of Shockwave?

chico

Antwoord #50 December 25, 2006, 01:17:26
edit2Rapporteer  
@Hattori Hanzo, kijk hier ff op. Ik heb het ook zo gedaan bij mijn SW06 maatje 7. Als het goed is krijg ik volgende week mijn SW12,  jaar 07 binnen. Wil dan wel ff voor je de manual door een scanner halen en in pdf forwarden. Dan heb je een idee over de set up. Wil dan ook nog wel lijnen voor je opmeten. Het is toch te koud om te varen en dan heb ik een leuke therapie. Je kan je 2006 12 daar op aanpassen. Volgens mij is muz van de trailing edge briddel lijn en de bar nix veranderd voor de 2007 SW Kites. Als je dat wil moet je maar ff reageren

http://www.ikiteboarding.com/kiteboarding/articles/naish-shockbar-bar-conversion.aspx
Hattori Hanzo

Antwoord #51 December 25, 2006, 01:47:31
edit2Rapporteer  
@Hattori Hanzo, kijk hier ff op. Ik heb het ook zo gedaan bij mijn SW06 maatje 7. Als het goed is krijg ik volgende week mijn SW12, jaar 07 binnen. Wil dan wel ff voor je de manual door een scanner halen en in pdf forwarden. Dan heb je een idee over de set up. Wil dan ook nog wel lijnen voor je opmeten. Het is toch te koud om te varen en dan heb ik een leuke therapie. Je kan je 2006 12 daar op aanpassen. Volgens mij is muz van de trailing edge briddel lijn en de bar nix veranderd voor de 2007 SW Kites. Als je dat wil moet je maar ff reageren

http://www.ikiteboarding.com/kiteboarding/articles/naish-shockbar-bar-conversion.aspx

Dat zal wel perfect zijn...
zijn die lengtes voor een 7, 9 en 12 hetzelfde??
Wat misschien ook handig is is gewoon een langer stukje erbij aan te zetten meet meerdere knoopjes.... kan je makkelijk zelf testen wat de goede afstand is....
chico

Antwoord #52 December 25, 2006, 20:26:40
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of de lengtes voor 7, 9 en 12 hetzelfde zijn. Het zal niet veel verschillen. Het blijft toch altijd een kwestie van proberen. Ik zelf ben zeer tevreden over mijn SW maatje 7 en heb een 12 er bij besteld omdat ik met twee kites uit de voeten kan. Ik heb eraan gedacht om een 12 uit 2006 maar ik kon nog een kite inruilen en heb dus een 12 uit 2007 besteld. Het blijft toch altijd een beetje proberen wat je het lekkerste vind qua instellen van de bar/kite. Als je het doet volgens de website dan moet het goed gaan. Je kan dan met het onderste knoopje je stuurlijn erg lang maken en vaar je met je bar het dichtst bij de chickenloop. Je hebt dan ook de meeste depower. Wil je tegen de stopper aanvaren dan zet je de stuurlijn op het kortste knoopje van de pigtail. Alles zal natuurlijk afhangen van de windsterkte maar als je 'm dan goed heb staan dan heb je een wereld kite.
Suc6
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #53 December 28, 2006, 06:26:07
edit2Rapporteer  
als je het op die manier van die link doet dan werkt het voor geen meter.
Veels te veel oversheeted.
Dus bij uithaken zou de kite naar achterenvliegen.
Om dit te compenseren maak je je stuurlijnen langer.
Dit is ook logisch, omdat je nooit full gepowered vaart, maar altijd je armen in een gestrekte positie. Daar heb je ongeveer de ideale power.
Omdat dit in de 2:1 setup betekend dat je 2 keer zoveel lijn doorgeeft als in de 1:1 wil dat zeggen dat je in de 1:1 setup de lijnlengte moet compenseren (lees: langer maken) om dezelfde afstelling te varen.
¦Tim¦

Antwoord #54 December 30, 2006, 19:10:02
edit2Rapporteer  
jongens ik had een email gestuurd naar surfpirates die duiste website jeeweetwel

hoe duur een boxer 12 kompleet was

bij hun was dat 999 euro

dus dat is nog goedkoper dan bij telstar want daar kost die compleet 1089

ik denk ik zeg het even
Hattori Hanzo

Antwoord #55 December 30, 2006, 19:25:43
edit2Rapporteer  
Hij is binnen..... Joepie
woensdag om 1 uur besteld bij de surfpiraten...
vrijdag om 11 uur in huis....
Binnekort een keer uitlaten!
¦Tim¦

Antwoord #56 December 30, 2006, 19:44:40
edit2Rapporteer  
een 9 of twaalf???

als het een 9 is wil ik gaag weten hoe snel je wegkomt:D
Leander

Antwoord #57 December 30, 2006, 21:32:49
edit2Rapporteer  
Hij is binnen..... Joepie
woensdag om 1 uur besteld bij de surfpiraten...
vrijdag om 11 uur in huis....
Binnekort een keer uitlaten!

Wat is het nu geworden dan?

De shockwave?
Hattori Hanzo

Antwoord #58 December 31, 2006, 00:16:41
edit2Rapporteer  
Het is de 9 m shockwave geworden!
Echt een topkiteje om te zien!

een 9 of twaalf???

als het een 9 is wil ik gaag weten hoe snel je wegkomt:D
volgens de berichten kan je hem vanaf een knoopje of 14/15 varen!
Hattori Hanzo

Antwoord #59 December 31, 2006, 00:26:31
edit2Rapporteer  
Plaatje niet???
Leander

Antwoord #60 Januari 01, 2007, 19:18:32
edit2Rapporteer  
Zeker een hele mooie kite.
Hier ga je veel plezier aan beleven.
tom_beul
Gast
Antwoord #61 Januari 01, 2007, 19:25:51
edit2Rapporteer  
Knisper de knisper!

Goeie keuze vriend!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.