Ocean Rodeo Stinger bladder

Morres

Berichten: 9427
November 13, 2006, 16:24:14
edit2Rapporteer  
Yo doeds en doedettes,

Kan iemand mij vertellen wat de lengte van een LE-bladder van de Stinger 11 is? Én of deze kite/bladder 2 ventielen heeft? en zo ja, wat de afstand tussen die 2 is?
Ik moet namenlijk een nieuwe bladder, en voor caution betaalde ik 74€, terwijl deze 55€ kost...

mvg, en bvd
Morres
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #1 November 13, 2006, 19:27:17
edit2Rapporteer  
Een bladder van een Stinger heeft 2 bladderventielen. 1 inflate en 1 deflate (grote dumpvalve) De lengte en hoever deze uit elkaar liggen zou ik zo niet weten.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 November 14, 2006, 00:00:10
edit2Rapporteer  
kan je me ook vertellen of die dumpvalve een eigen ventiel-dop heeft?
ik heb namenlijk 2 gewonen ventielen, en de doppen zitten áán de kite zelf, maar dus geen grote.
Vette kite trouwens die nieuwe OR van jou, gruwelijk ontwerp
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #3 November 14, 2006, 00:31:01
edit2Rapporteer  
Die dumpvalve heeft de dop idd aan het ventiel op de bladder zitten dus dat moet geen probleem zijn. De lengte durf ik helaas niet te zeggen. De buitendiameter van de dumpvalve is hetzelfde als die van de pompvalve.
Ik heb hier momenteel geen 11m stinger meer op voorraad liggen anders had ik em even voor je gemeten.

Ben idd ook erg blij met de looks van de 07 Diablo. Ik kan hem alleen pas over 2 weken aan de tand voelen. Wat ik er zo van gehoord heb is dat apparaat helemaal ziek!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 November 14, 2006, 01:21:13
edit2Rapporteer  
Asl ik wat centjes heb wil ik ze eens gaan testen.

ben niet zo'n massa-kite mens, wil wat bijzonders hebben. Plus, ik hoorde dat OR erg sterk spul is
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #5 November 14, 2006, 01:53:16
edit2Rapporteer  
Een OceanRodeo kite weegt een paar grammetjes zwaarder dan de rest maar dan heb je tenminste wel een bombproof kite. Er zit dan ook gewoon 12 maanden garantie op een kite en geen lullige 90 dagen.

Je bent meer dan welkom om het spul eens te testen. Laatste update is dat ik ze over 2 weken binnen heb. Ik heb dan om te testen een 10m en een 14m Diablo beschikbaar en een 9m en 12m One.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 November 14, 2006, 18:24:54
edit2Rapporteer  
cool cool, maar dat wordt sowieso volgend jaar pas, want ik heb geen centjes

iig, niemand die stinger heeft Sad ?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 November 15, 2006, 03:13:02
edit2Rapporteer  
please Sad
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #8 November 15, 2006, 05:51:27
edit2Rapporteer  
Ik zal de vraag bij oceanrodeo neerleggen voor je. Ze zijn momenteel erg druk bezig om een mega lading 07 kites te herpakken om deze naar hun dealers te krijgen. Het kan dus eventjes duren voordat ik dit kan terugkoppelen.

Kan je de huidige bladder niet meer repareren trouwens... Er zijn een paar bedrijfjes die hier hun vak van hebben gemaakt.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 November 15, 2006, 14:37:33
edit2Rapporteer  
Yo, thx wouter!

Nee, mn huidige is niet meer te redden, heb ze zelf ook al vaak gerepareerd.
Bovendien heb ik slechte ervaringen met het laten repareren van de bladder, besteed liever geld aan een nieuwe bladder Sad

thx!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.