Geronimo79
|
Ik vind het redelijk, misschien iets aan de dure kant maar wel redelijk. Gezien er ontzettend veel mensen die kite hebben ga ik er vanuit dat ie ook goed is. Heb zelf de X3 kites, en die bevallen ook prima.
|
|
|
sjembek
|
Aero 2 is een prima kite, wel wat ouder,.. maar toch nog goed voor beginners. Daar er een naish shiftbar bij zit vindt ik het geheel helemaal niet aan de dure kant, zoals themplar benoemt.
Prima te doen.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Aero 2 is uit 2003, standaard niet voorzien van 5th. Is er dus later opgezet/genaaid. Was de intermediate naast de X3 in dat jaar. Later gesplitst in Boxer voor beginners en V4 voor wakestyle. Leuke kite.
Zit er een originele Naish Shift bar bij ? Vanaf 2005 levert Naish standaard Shiftbarren bij de kites en die doen 2e hands alleen al tussen de 125 en 150 euro... een zelfbouw rond de 75-100. In het laatste geval betaal je dan circa 150/175 voor de kite only. De prijs lijkt derhalve marktconform, mits spul in goede staat...
|
|
|
Mike_salou
|
Ik zou m wel goed na lopen maar verder is t volgens mij een prima koop de aero is een lekkere beginners kite.
|
|
|
arjanschip
|
ik kan hem voor 230 overnemen en de shift bar is gewoon origineel
|
|
|
Arjen
|
doen!
|
|
|
|
|
ThomasC
|
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met een Aero II 14m. Is inderdaad een prima vlieger.
Ik heb hem na een jaar ingeruild voor een Fuel (2004). Ik moet zeggen dat dat toch wel een hele grote stap voorwaars was (met name: depower, lowend, constante kracht tijdens het sturen van de kite, stuursnelheid).
Ik denk dat je nu voor niet zo gek veel meer ook een Fuel of zoiets moet kunnen krijgen. Mij lijkt dat het extra geld (+/- 100 euro?) zeker waard.
|
|
|