geen lift uit je kite

zarda

Antwoord #25 November 25, 2006, 14:28:04
edit2Rapporteer  
zo'n groot board omdat ik in augustus begonnen ben en vond het een erg chill board
Sake
Gast
Antwoord #26 November 25, 2006, 15:02:10
edit2Rapporteer  
Als je uit een V6 7 of 9m geen lift haalt kan je beter gaan dammen.
Bij (bijna) overpowered hoef je de kite maar een klein stukje naar achter te sturen.
Wellicht stuur je 'm te ver terug. Heb de 9m gevaren met maar genoeg wind om hoogte kunnen lopen en dan heeft al een lekker lift. Hangtime is dan nog niet zo goed uiteraard. Daar heb je nou eenmaal wind voor nodig EN bar aantrekken. Dat vergat een maat toen ie m'n V6 eens probeerde en klaagde over hangtie. Bij (bijna) overpowered geeft ie "uit je sokken getrokken worden" lift. Er zit dus MEER DAN GENOEG lift in en is het een kwestie van oefenen.

Bij (bijna) overpowered varen maakt het board niet veel uit al moet je wel kunnen "snijden" met je board.
zarda

Antwoord #27 November 25, 2006, 15:04:55
edit2Rapporteer  
dat zal vandaag dan nwel lukken wat dat gebeurt alleen bij windkracht 6
Sharontje

Antwoord #28 November 26, 2006, 00:33:13
edit2Rapporteer  
Dat probleem HAD ik ook met dezelfde kite.
Sneller terugsturen, dan weet je niet wat je meemaakt  ThumpsUp
hOe hA HeNniE

Antwoord #29 November 26, 2006, 04:13:40
edit2Rapporteer  
denk persoonlijk dat het combi is van mss toch te gepowerd zijn, waardoor de bar aantrekken geen effect meer had, en het lange board: ik heb zelf lange tijd op 180 board gevaren, en merk dat ik op een kleiner board flink meer de lucht in ga, en denk zelf dat een lang board (automatisch ook breed board) aan het water blijft 'plakken' lijkt het wel....een korter board zou dus mijn eerste ingeving zijn voor jou, zarda.
zarda

Antwoord #30 November 26, 2006, 15:05:09
edit2Rapporteer  
@ Danny je hebt gelijk ik had hem te gepowerd staan waardoor bar aantrekken geen effect meer had. Ik kreeg deze keer wel lift uit mijn kite hoog sprong ik niet maar ging de lucht toch in.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.