yvesvg
Geen avatar
|
Hey, waar koop je zon gps speeltje? En zijn deze dan waterdicht? of moet je dan nog iets voorzien om het water tegen te houden?
greets
|
|
|
Alferink
|
Dat is wel vet (hangloose_kitesmiley) Maar, je elevation +325/-323 Quanta Costa (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik heb mijn GPS anderhalf jaar geleden gekocht bij www.nedsport.nl. Ik heb een etrex venture. Hij is waterdicht. Kostte iets van 170 euro met een pc kabeltje erbij. Ik sprong een keer 325 meter hoog en landde zo hard dat ik 323 meter onder water verdween....... Ik heb die dag een tijdje liggen zwemmen omdat ik mijn kite gecrashed had. GPS werkt niet onder water en raakt dan de weg kwijt. Signaal verdwijnt dan gewoon. Vandaar die rare getallen denk ik. Je ziet ook dat mijn route even is onderbroken en dan ineens een stuk downwind weer verder gaat. Wind was noordwest. Maar het is echt leuk speelgoed. Zeker nu je het ook nog in Google Earth kan bekijken. Je kan het gewoon als lokatie opslaan in je eigen Google Earth.
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
En je draagt het gewoon om je pols tijdens het kiten?
greets
|
|
|
Lord of the Boards
|
Nee, ik heb hem om mijn nek hangen, onder mijn wetsuit. Hij kan niet om je pols. Bovendien zou ik dat een beetje link vinden, omdat je hem vrij makkelijk kwijt kan raken als je een keer goed achter je kite aan gaat. Ik heb deze:
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Geen slechte snelheid.
Ik heb zelf een garmin foretrex 201, voor op je arm. Werkt perfect, direct aflezen etc. Morgen toch maar eens gebruiken
|
|
|
Eugene
Gast
|
Ik heb hem ook, heb ook zo'n doorzichtig zakje erbij om om je nek te hangen. Maar ik wist niet dat ie ook werktte onder je wetsuit ? Ik wil hem eventueel wel verkopen!
|
|
|
Kondor 11
|
moet je die getallen niet gewoon van elkaar aftrekken 325-323=2 Niet zo hoog gesprongen dan
|
|
|
Mark-Fizzer
|
El maroq is weer wakker whahahaah steengoed...
|
|
|
|
Tuur!
|
Goede info ! Afgelopen week weer eens een x met de buggy van Scheveningen naar Zandvoort gereden en terug.. Was daarom al op zoek naar zo'n ding. Maar nu hij met kiten ook geinig kan zijn.. (grinnik_kitesmiley) Jouw model zegt mijn niet veel.. De volgende modellen zijn er nu volgens mij : http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=GPS_etrex&choosed_cat=GPS&element=148Waarvan deze volgens mij nu de goede keus is toch .. : Garmin eTrex Euro + Pc kabel(9063010a)
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Nog iemand ondertussen een gps aangeschaft? of ervavaringen?
greets
|
|
|
xray
|
Yep,heb deze...
|
|
|
|
marcelca
|
hallo
Ik heb en foretrex 201, deze gebruik ik voor kitesurfen en hardlopen
heb even een accountje gemaakt op de site en heb ook wat geupload , krijg alleen niet voor elkaar om zo`n mooie tabel te krijgen en ik zie er ook geen kaartmateriaal achter
dit kaartmateriaal haalt die dit van de site of haalt ie dit van je gps af, als het van de gps af is snap ik dat ie het niet doet want ik heb geen kaartmateriaal geladen in mijn gps
|
|
|
Lord of the Boards
|
Windrichting windkracht en temperatuur komen er automatisch bij te staan. Zal wel uit een lijst met bijgehouden statistieken komen ofzo.
De kaartjes en dergelijke worden er achter geplaatst door de site. Ik weet niet waarom jij die er niet bij krijgt. Je klikt op "My activities" Vervolgens zoek je de activiteit uit je lijst en die klik je aan. Dan krijg je dat overzicht met een tabelletje en het kaartje. Rond het kaartje staan nog een aantal mogelijkheden om hjet te bekijken, waaronder Google Earth. Alsa dat bij jou niet werkt, ligt dat waarschijnlijk aan je instellingen. Ga naar "Accunt", "preferences", "View options" om ze aan te passen.
|
|
|
marcelca
|
ok
eureka het is gelukt
ik moest bij inbox vinken dan op submit en daarna naar digest en nu zie ik het netjes in een kaart incl. de snelheid gegevens ed....
hardstikke bedankt
|
|
|
|
|
|