Zaterdag KNALLLUUUH OP MIRNS

VincentC

Antwoord #25 November 27, 2006, 22:40:40
edit2Rapporteer  
Als er iemand weet waarmee ze bezig zijn zijn het Jeffrey en Niels wel...
Jurrien

Antwoord #26 November 28, 2006, 14:34:54
edit2Rapporteer  
kweet niet wie van beide de  baas was van die hond... maar hij denkt dat hij alles kan maken.. omdat hij denkt dat hij de beste is... ik wou het water in lopen loop 5 meter van de kant kite op 2 uur ong en hij vaart en overheen en op het moment dat hij terug wil varen wil hij dat ik men kite maar op 10 uur moet hebben staan.. nou flikker mooi op zeg vaar jij maar niet zo dicht bij de kant...!! zulke menzen kan ik niet zo goed uitstaan of ze nou kunnen kiten of niet! mensen moeten normaal kunnen opstarten.!
nijntje@work
Gast
Antwoord #27 November 28, 2006, 14:42:00
edit2Rapporteer  
als je je kite op 12 uur had staan als hij aan komt varen kan ik het me die opmerking goed voorstellen ja

Niets is irritanter dan die mensen die hun kite naar 12 uur zetten als je aankomt varen!!
piede

Antwoord #28 November 28, 2006, 15:34:19
edit2Rapporteer  
Jongentjes toch! Rustig, rustig....

Als het nou een duitser was, ok..

Iedereen heeft zijn /haar irritaties, maar hoe kun je die nou zo lang bij je houden als je zo lekker hebt gevaren als op een dag gelijk zaterdag? Wat gingen we hooooog! En wat was de temperatuur lekker! Wat heb ik genoten van de heerlijke golfjes achterin! Zelfs het opruimen van mn kite in het schemerdonker zei iets van een goedgelukte sessie!

Zeker voor herhaling vatbaar!
Idefixe

Antwoord #29 November 28, 2006, 16:08:48
edit2Rapporteer  
To the point: ja die jongens ( Niels en Jeffrey) staan inderdaad vlak voor de kant behoorlijk wat trucks eruit te pompen. Is voor mensen die het water opgaan lastig/vervelend. Is geen goed voorbeeldgedrag voor de starters onder ons. En als het dan echt fout gaat, gaat het dan ook meteen ECHT FOUT. Wil je er wat mee / heb je er last van, is het verstandiger om dan iemand gewoon persoonlijk aan te spreken. Ik durf te wedden dat er dan op een hele normale positieve manier wordt gereageerd. Zo houden we het lekker gezellie.
Zo, ff duimen dat we vandaag de wind krijgen die voorspeld is / zonnetje erbij en gewoon weer lekker naar Mirns!
Jurrien

Antwoord #30 November 28, 2006, 19:07:04
edit2Rapporteer  
als je je kite op 12 uur had staan als hij aan komt varen kan ik het me die opmerking goed voorstellen ja

Niets is irritanter dan die mensen die hun kite naar 12 uur zetten als je aankomt varen!!

lezen... ikhad hem op 2 uur staan miss nog wel lager...

To the point: ja die jongens ( Niels en Jeffrey) staan inderdaad vlak voor de kant behoorlijk wat trucks eruit te pompen. Is voor mensen die het water opgaan lastig/vervelend. Is geen goed voorbeeldgedrag voor de starters onder ons. En als het dan echt fout gaat, gaat het dan ook meteen ECHT FOUT. Wil je er wat mee / heb je er last van, is het verstandiger om dan iemand gewoon persoonlijk aan te spreken. Ik durf te wedden dat er dan op een hele normale positieve manier wordt gereageerd. Zo houden we het lekker gezellie.
Zo, ff duimen dat we vandaag de wind krijgen die voorspeld is / zonnetje erbij en gewoon weer lekker naar Mirns!

ook voor de niet beginners is dit irritant... en hij begon direct met schelden... inplaats van normaal te zeggen/vragen.. hij ragde daarvoor nog bijna iemand met een kruiwagen om (die in het water stond) omver...

mijn helpende hand heeft hij in ieder geval niet meer...!

maar idd piede het was een super dagje Grin  big air's!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.