als je je kite op 12 uur had staan als hij aan komt varen kan ik het me die opmerking goed voorstellen ja
Niets is irritanter dan die mensen die hun kite naar 12 uur zetten als je aankomt varen!!
lezen... ikhad hem op 2 uur staan miss nog wel lager...
To the point: ja die jongens ( Niels en Jeffrey) staan inderdaad vlak voor de kant behoorlijk wat trucks eruit te pompen. Is voor mensen die het water opgaan lastig/vervelend. Is geen goed voorbeeldgedrag voor de starters onder ons. En als het dan echt fout gaat, gaat het dan ook meteen ECHT FOUT. Wil je er wat mee / heb je er last van, is het verstandiger om dan iemand gewoon persoonlijk aan te spreken. Ik durf te wedden dat er dan op een hele normale positieve manier wordt gereageerd. Zo houden we het lekker gezellie.
Zo, ff duimen dat we vandaag de wind krijgen die voorspeld is / zonnetje erbij en gewoon weer lekker naar Mirns!
ook voor de niet beginners is dit irritant... en hij begon direct met schelden... inplaats van normaal te zeggen/vragen.. hij ragde daarvoor nog bijna iemand met een kruiwagen om (die in het water stond) omver...
mijn helpende hand heeft hij in ieder geval niet meer...!
maar idd piede het was een super dagje
big air's!