hoeveel pech kun je hebben (aan)

Wimt

Antwoord #75 November 21, 2006, 23:26:42
edit2Rapporteer  
hahahahaha Wimt! Als ik 18 ben ga ik op je stemmen YeSS

En alvast gefeliciteerd!

Je kunt nu al op mij stemmen, ik ben een groot lid in de pedopartij, dus stem op mij, kom op mijn schoot.
Wimt

Antwoord #76 November 21, 2006, 23:35:36
edit2Rapporteer  
Wimt, gozer, waar ga jij altijd kiten? Ik ben echt benieuwd jij er in het echt uitziet...

Knap (voor de wijfies dan he).
Kondor 11

Antwoord #77 November 22, 2006, 02:41:16
edit2Rapporteer  
Alleen een beetje prikkelbaar waneer je weer in het prikkeldraad gehuld gaat toch? Wim schater
Ik dacht al dat je ons verlaten had en naar kitesurf.nl verhuist was, t was maar een dooie boel man (tong_kitesmiley) Welkom back Joepie
Micky

Antwoord #78 November 22, 2006, 17:10:44
edit2Rapporteer  

En alvast gefeliciteerd!

Je kunt nu al op mij stemmen, ik ben een groot lid in de pedopartij, dus stem op mij, kom op mijn schoot.

Blijkt Sinterklaas toch te bestaan..... Huh schater
Wimt

Antwoord #79 November 24, 2006, 17:47:08
edit2Rapporteer  
Alleen een beetje prikkelbaar waneer je weer in het prikkeldraad gehuld gaat toch? Wim schater
Ik dacht al dat je ons verlaten had en naar kitesurf.nl verhuist was, t was maar een dooie boel man (tong_kitesmiley) Welkom back Joepie

Ik werd daar al geweerd, konm niet inloggen.

Hiet is het soms ook zoeken, maar nu mijn item hier toch naartoe is gebracht, maakik er maar meteen een item bij.
Wimt

Antwoord #80 November 24, 2006, 17:48:42
edit2Rapporteer  

En alvast gefeliciteerd!

Heb je bij het zitten gaan op mijn schoot, mijn Heilige staf niet gevoeld?

Wimt

Antwoord #81 November 24, 2006, 17:51:52
edit2Rapporteer  

Wimt for president ListenToMe (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Citaat

En nog bedankt voor de vele felicitaties (0), fans.
Als dank(0), tip ik jullie alvast over mijn nieuwe uitvinding, zie de zelfbouwsite.

Of koning, ik word tenslotte morgen 44, dus mag ik wel even koning zijn voor 1 dag, vind ik.
Op verkiezingsdag, koning, jarig, dan mag ik die 77 maagden ook wel voor 1 dag, ga ik niet overleggen met mijn vriendin.

Mark-Fizzer

Antwoord #82 November 24, 2006, 18:31:37
edit2Rapporteer  
Ben ook wel benieuwd hoe je er uitziet in vol kitesurf-ornaat, Wimt!!

Op met die foto!!!!!!!
Wimt

Antwoord #83 November 24, 2006, 18:36:06
edit2Rapporteer  
In vervormde outfit zal ik bij een volgende ongeluk de krant binnenkort wel halen, doen ze tegenwoordig vaak een foto bij (grinnik_kitesmiley)

Heb geen dig camera.
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #84 November 24, 2006, 18:45:19
edit2Rapporteer  
In vervormde outfit zal ik bij een volgende ongeluk de krant binnenkort wel halen, doen ze tegenwoordig vaak een foto bij (grinnik_kitesmiley)

Heb geen dig camera.

kan je die niet zelf maken? Wink
Mark-Fizzer

Antwoord #85 November 24, 2006, 19:00:31
edit2Rapporteer  
Ja, net als MacGyver.
van een voetbal een atoombom
van een ballpen een telescoop
van een komo-vuilniszak een kite.... O nee dat had je natuurlijk al gedaan. ;-))
Wimt

Antwoord #86 November 24, 2006, 22:07:39
edit2Rapporteer  

En alvast gefeliciteerd!

Ja, met speciaal snoepgoed

Wimt

Antwoord #87 November 28, 2006, 23:33:43
edit2Rapporteer  

En ik wil nog wel een keer mijn gelijk aantonen.
Nog nooit heeft er iemand mijn pinda`s en teringkites getest.
Behalve chagerijnig zijn, kan Kitedemon hele goeie kitetestverslagen geven.
Niet bang zijn Demon, de kites bijten niet, dus test `ns wat anders.
Voorwaarden hiervoor volgen;

O.a.; geen kiteloops, eigen spul bij mij in borg gedurende de test, geen molesterend en opjuttend publiek erbij, en staat je gezicht me niet aan staan, dan gaat het sowieso niet door, dus deze keer niet chagerijnig trommelen.
Citaat

Nog niets gehoord van onze Frits Bom van de Keuringsdienst van Waarde< en normen>,
ik had gehoord dat ie jicht had, een snotneus, een kloppende steenpuist  een Soa, en een algemeen gevoel van onbehagen. Dus zal wel effen dure.   
Wimt

Antwoord #88 November 28, 2006, 23:37:15
edit2Rapporteer  

Ja, ik voelde me verbannen, net als Napoleon naar Elba. Nou heb ik wel meer overeenkomsten met deze Grootheid, ik steek ook vaak mijn rechterhand achter mijn linkerborstzak.
Nou die puntmuts nog, en ik kan de plotiek in, net als Wilders met die pruik.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.