"Weet een van jullie hoe het zit met de regels over het oplaten van een vlieger/kite? Ik bedoel dus zonder kite........"
Ik heb nog nooit iemand zijn vlieger zien oplaten.....zonder kite. Dat betekent dat het dus echt overal verboden moet zijn..... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Ik ga meestal met mijn 2m naar een industrieterein in aanbouw. Veel gras omdat nog niet alle grond verkocht is en veel wind vanwege de ligging aan de rand van de stad.
Anders even vriendjes maken met een boer in de buurt en dan maar uitkijken voor de vlaaien...
ik ging meestal ff naar strand maar als je niet vlakbij woont is een lekker grasveld ook voldoende wel op letten voor mollenhopen, konijnenholen greppels en nat gras in gras kan je jezelf bijna niet schrapzetten!
Een gewone matras kun je in principe overal oplaten; je zult altijd mensen hebben die er verwonderd naar kijken, en positieve reacties geven....'t lijkt me overigens logisch dat je een plek uitzoekt waar de wind een beetje doorkomt, en dat wanneer je je vlieger laat gaan (banaantjes zonder safety) die niet op de autobaan oid terecht komt...voor de rest gewoon fun maken...
Op het water willen vliegeren met een zgn. kite, dat is een ander verhaal! daarbij zeer veel restricties, maar is niet wat je bedoelde denk ik....