Zaterdag 02 december nog mensen naar de autoplaya???

Spike_L

Berichten: 269
December 01, 2006, 21:10:18
edit2Rapporteer  
Gaan er mensen nog morgen (Zaterdag) naar het autostrand?? Ik wilde nog even gaan, mits de weergoden ons welgezind zijn!! loser Geven wel best veel regen op, maar misschien valt het mee... Wilde in de ochtend gaan, rond uurtje of 10? Dan zou het meeste regen gevallen moeten zijn!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 December 01, 2006, 23:58:50
edit2Rapporteer  
Helaas...ik kan ook niet..

Maar goed...komende dagen....veel wind, aardige temperaturen...maar ook focking veel regen!! En dat lijkt me niks!! Ik heb toch nog niet helemaal geaccepteerd dat ik vorige week zondag voor het laatst dit seizoen heb gevaren...(nee, ik ga niet de winter door! Ieg niet hier).

Succes en plezier als je gaat!! Maar let wel op de wind...wordt best veel voorspeld de komende dagen..en met al die regen...wordt er niet stabieler op denk ik!
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #2 December 02, 2006, 04:22:57
edit2Rapporteer  
ja ik ga ook wordt tocg gewoon autoplaya Joepie
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #3 December 02, 2006, 17:07:51
edit2Rapporteer  
ik verscguif mijn daggie toch maar naar de zondag beter dan minder regen en beul weer tot morgen luitjessss
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.