Mijn eerste sprong(en)!!!

Passie

Antwoord #25 December 17, 2006, 21:07:13
edit2Rapporteer  
netjes hoor:)
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 December 17, 2006, 21:25:12
edit2Rapporteer  
Volgende x ben ik weer van de partij....
Moet zeggen dat ik wel even blij was met mijn rust dag..En heb nu ook de kerstspullen binnen  :Smiley
Oostvoorne is zeker helemaal te gek maar denk dat ik weer ga wanneer we weer langer door kunnen knallen zodat ik na de files kan gaan rijden... Ik had nu op de terugweg een reistijd van 2 1/2 uur  ListenToMe  MAAR het was het zeker waard  ThumpsUp
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #27 December 18, 2006, 02:13:11
edit2Rapporteer  
Gaan we zeker doen robert. Zodra het weer waait en ik die kant op ga post ik wel even.
Gtzz
R@bert

Antwoord #28 December 18, 2006, 02:56:23
edit2Rapporteer  
Gaan we zeker doen robert. Zodra het weer waait en ik die kant op ga post ik wel even.
Gtzz

Is goed....hoor t wel
Jacq

Antwoord #29 December 18, 2006, 03:42:44
edit2Rapporteer  
Gaat nog wel even duren denk, hebben jullie de temperaturen voor de komende dagen gezien!! Brrrr.....
Maar ja, we mogen niet klagen natuurlijk, dat we tot half december nog lekker door konden gaan is al helemaal top natuurlijk!  YeSS
Micky

Antwoord #30 December 18, 2006, 06:17:46
edit2Rapporteer  
Gaat nog wel even duren denk, hebben jullie de temperaturen voor de komende dagen gezien!! Brrrr.....
Maar ja, we mogen niet klagen natuurlijk, dat we tot half december nog lekker door konden gaan is al helemaal top natuurlijk! YeSS
Haha, dat jij nou met je luie kite-reet net terugkomt uit Kaapstad... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
Ik heb die lage temps juist nodig. Nog 6 dagen en dan sta ik weer als het goed is in de sneeuw te knallen...  Joepie
Voor dit jaar geef ik het op....vanmiddag nog een kansloze poging (feestje gisterer, dus te laat) op het V-meertje. Robert stelde voor om leuk af te spreken in de kroeg. ff lekker lullen over kiten. Goed plan lijkt mij, maar dan wel met kiten erbij. Begin volgend jaar.... Al vriest het dat het kraakt, uurtje kiten en dan de kroeg in......  (grinnik_kitesmiley)
Met wie mag ik meerijden.....  schater schater
Jacq

Antwoord #31 December 18, 2006, 23:04:17
edit2Rapporteer  
Ik wacht jullie wel op in de kroeg... schater
Passie

Antwoord #32 December 18, 2006, 23:08:06
edit2Rapporteer  
Gtzz

Is goed....hoor t wel

Hangt hier iets in de lucht..

KITEHIGH DATING:) YEAH
wouterb

Antwoord #33 December 19, 2006, 01:49:14
edit2Rapporteer  
ejh Adje,
je zit bij 'de wereld draait door' !!
suc6 knul
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.