Test dag Borssele 29-12 Tribal 2007, Waroo 2007, Kondor and more

Kondor 11

Antwoord #25 December 31, 2006, 19:20:13
edit2Rapporteer  
Heb het genoegen gehad om even met de waroo Pro 13 te varen.
Zoals verwacht kom je snel op gang met deze kite en bleef ik makkelijk doorplanneren.
Jammer was dat het getijde en de wind elkaar wat tegen werkten waardoor het hoogte lopen lastig was.
Met mijn afther x-mas gewicht(ruim 90) had ik toch wat meer moeite dan de anderen en verloor ik per rak best wat hoogte.
Springen is zeer eenvoudig net als met me 7 waroo trouwens, gewoon van 9 of 10 uur licht depoweren en  ineens terug sturen naar twaalf en vanaf 11uur de bar vol aantrekken en de rest gaat vanzelf.
Sturen doet de Pro overgens naar mijn gevoel niet echt sneller dan de gewone alleen lijkt de lowend beter en iet wat meer air.
Ik hoop voor een volgende keer dat er wat meer wind staat.
Molliebollie

Antwoord #26 December 31, 2006, 22:09:02
edit2Rapporteer  
Idd wat Harm zegt. Wellicht een idee om reviews á la kitesurf.com (of iets dergelijks) waar al die windranges staan en andere beoordelingen enz. verhaaltje erbij en het scheelt een hoop posts op het forum met vragen over desbetreffende kites + het is informatief en wellicht leuk om op kitehigh te hebben.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.