Kite Aware site online !

Tom Kite

Januari 09, 2007, 19:43:34
edit2Rapporteer  
Kevin

Antwoord #1 Januari 09, 2007, 19:52:20
edit2Rapporteer  
Mooie site!!
Geen

Antwoord #2 Januari 09, 2007, 20:34:38
edit2Rapporteer  
zeker overzichtelijk en makkelijk!!
globe

Antwoord #3 Januari 09, 2007, 20:45:33
edit2Rapporteer  
Mooie site en nog steeds een waanzinnig initiatief waar ik zeker achter sta en blijf staan.

Site is mooi, overzichtelijk maar heeft wel een redelijk hoog 'Ik, Angela'-gehalte. En dat vind ik jammer.
.Chris.

Antwoord #4 Januari 09, 2007, 20:57:08
edit2Rapporteer  
Nice website. Logo vindt ik alleen minder geslaagd.
Idefixe

Antwoord #5 Januari 09, 2007, 21:08:09
edit2Rapporteer  
Gaat allemaal wel een beetje slordig, dit bericht heb ik vorige week al op hanglos gezien. Was/is  al een hele discussie over de inhoud geweest. Ik heb me er maar niet mee bemoeid want door gebrek aan info weet/wist ik eigenlijk niet meer goed wat er allemaal aan de hand is.
michiel v geel

Antwoord #6 Januari 09, 2007, 22:13:55
edit2Rapporteer  
ik had een aanmelding gestuurd krijg helemaal niks terug vind dit niet echt netjes
Micky

Antwoord #7 Januari 09, 2007, 22:54:01
edit2Rapporteer  
ik had een aanmelding gestuurd krijg helemaal niks terug vind dit niet echt netjes
Moeten ze jou weer hebben, Chieltje.
Had ook een aanmelding gestuurd en kreeg netjes een mailtje  (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)

SVP NIET ANTWOORDEN OP DIT MAIL ADRES!!! ALLEEN INFO@KITEAWARE.NL GEBRUIKEN!!!!

Goedemorgen allemaal!

Jullie zullen wel denken: gaat kite aware online, horen we niks van Angela!

Vanacht ben ik terug gekomen van vakantie en de mogelijkheid om online te gaan was nauwelijks aanwezig. Toch wil ik via deze weg iedereen alsnog een heel gelukkig, gezond 2007 wensen met heel veel veilige vaaruren.

Wat betreft de website. Ik hoop dat jullie er enthousiast over zijn. Mochten jullie echter suggesties en/of ideeen hebben, dan kunnen jullie dit natuurlijk altijd mailen! Wij zijn nog druk bezig met het aanpassen/verbeteren van de site en zodra ik hier meer informatie over heb, horen jullie dat uiteraard van mij.

Iedereen die zich in de loop van afgelopen jaar bij mij via de mail heeft ingeschreven, moet dit alsnog een keer doen op de website. Ik verwacht jullie namen dan ook allemaal terug te zien op de officiele site!!!!

Op dit moment vragen wij nog geen contributie. Dit gaat echter wel gebeuren. Het zal niet veel zijn, maar we moeten wél een beetje kostendekkend te werk gaan. Mócht je uiteindelijk tóch een probleem hebben met de contributie dan heb je op dat moment nog de ruimte om je als lid terug te trekken.

Verder is op de site te lezen dat we op zoek zijn naar versterking van het account team. Voel je hier iets voor? Laat mij dit dan ook weten!

Per mail (info@kiteaware.nl) ben ik altijd bereikbaar, telefonisch kan je het beste na 5-en proberen.

Met sportieve groet,

Angela Brandsma
www.kiteaware.nl
+31622784005

michiel v geel

Antwoord #8 Januari 09, 2007, 23:38:12
edit2Rapporteer  
moet straks gaan betalen als je lid wil zijn
Kevin

Antwoord #9 Januari 09, 2007, 23:59:51
edit2Rapporteer  
Ja komt wel op neer denk voor onderhoud website, lycra's kwamen er toch en dat zal ook betaald moeten worden of niet soms??
Vinni

Antwoord #10 Januari 10, 2007, 02:37:56
edit2Rapporteer  
Netjes ThumpsUp
Stanley

Antwoord #11 Januari 10, 2007, 02:42:47
edit2Rapporteer  
Mooie site en nog steeds een waanzinnig initiatief waar ik zeker achter sta en blijf staan.

Site is mooi, overzichtelijk maar heeft wel een redelijk hoog 'Ik, Angela'-gehalte. En dat vind ik jammer.

Is inderdaad jammer maar niet tegenstaande toch als lid aangemeld.

Blijft een goed idee nu alleen zien of we het in praktijk ook kunnen gaan uitdragen
Lord of the Boards

Antwoord #12 Januari 10, 2007, 06:40:26
edit2Rapporteer  
Ik heb me ook officieel aangemeld op de site. Kreeg ook geen antwoord, maar ik neem aan dat het allemaal goed komt.

Maar het kan toch niet zo zijn dat de leden (die notabene iets goeds willen doen voor hun sport, daar straks voor moeten gaan betalen? Waar zijn die sponsors! Is er dan echt geen grote speler in de kitewereld die er iets voor over heeft?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.