Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Of je nu met lycra vaart of niet als het verboden is mag niemand er varen!!
|
|
|
Molliebollie
|
Schellinkhout is net als bijna alle andere spots gedoogd voor zover ik weet.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Op S Hout staan we eerst altijd een tijdje te kijken als er iemand aan het klooien is en wachten totdat de persoon enge dingen gaat doen en pas grijpen we in. Ja kan ze vaak wel van te voren aanspreken maar je weet het het he, men is nogal eigenwijs tegenwoordig. (cry_kitesmiley) Dus laat ze eerst maar effe op hun bek gaan dan snappen ze de uitleg daarna beter... En dan is S Hout natuurlijk een hele veilige spot zolang ze maar uit de buurt van de kant blijven Maar het kan natuurlijk nooit kwaad als er iemand (jij dus) met een Kite Aware lycratje rondloopt. Suuk6.....
|
|
|
|
DENNS
|
ja en welke mensen zij het gewoorden op het autostrand en de slufter???
|
|
|
|
Erik de Berik
|
Kite-politie Kiter-naaiers Kite-wachters,hoe je t ook mag noemen(down_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Ik heb er ook helemaal NIKS mee. Als iemand op mijn homespot dom bezig is, dan spreek ik hem ook wel aan zonder een té kort lycraatje aan...
|
|
|
Teigetje
|
Zo is het Piede.. (grinnik_kitesmiley) en wie niet luisteren wil.............. die krijgt een fakkel in zijn KITE....
|
|
|
Stanley
|
Kite-politie Kiter-naaiers Kite-wachters,hoe je t ook mag noemen(down_kitesmiley)
Ach je avatar zegt genoeg een lul met poten
|
|
|
Erik de Berik
|
Ach je avatar zegt genoeg een lul met poten Zeker politie agent van beroep of een groene rakker! LOL (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Erik,
geen van beide gewoon een kiter die zijn sport niet naar de klote wil zien gaan. Door een stel niet nadenkende kiters.
Prima dat jij het geen goed idee vindt maar geef de club ff de tijd om te zien of zij een positieve bijdrage kunnen leveren. Lukt dat niet dan kunnen we achteraf altijd nog gaan lopen klagen.
|
|
|
globe
|
Ach je avatar zegt genoeg een lul met poten whahahahahahaaaahaaaaaaaaa.. deze is té mooi Stanley!
|
|
|
piede
|
Ach je avatar zegt genoeg een lul met poten whahahahahahaaaahaaaaaaaaa.. deze is té mooi Stanley! Als dit het niveau is van KA, iemand uitschelden en er dan samen om lachen... Ik krijg een beetje het idee dat deze mensen zich groeperen om er voor te zorgen dat ze toch érgens bij horen in het kitewereldje. De bedoeling is goed, maar iedereen moet zich toch geroepen voelen als er iets gebeurd wat 'de spot in gevaar brengt' of als er iets gebeurd wat fout kan aflopen? Of is het zo dat als je je ergens bij aansluit, de kleding van deze organisatie draagt, je je ineens erg zelfverzekerd voelt en dan pas durft aan te pakken?
|
|
|
Erik de Berik
|
Erik,
geen van beide gewoon een kiter die zijn sport niet naar de klote wil zien gaan. Door een stel niet nadenkende kiters.
Prima dat jij het geen goed idee vindt maar geef de club ff de tijd om te zien of zij een positieve bijdrage kunnen leveren. Lukt dat niet dan kunnen we achteraf altijd nog gaan lopen klagen.
Ok ok,de lul op poten gaat door t stof.T is inderdaad een goede zaak,ben op plekken geweest in de wereld en dat was een hopeloze bende,gasten werden met kite en al de snelweg opgesleurd.Tis goed dat mensen zich inzetten voor dit soort dingen en we moeten de sport zo veilig mogenlijk houden met z,n allen.Denk ook dat Nederland al erg voorop loopt qua veiligheid en kennis. Hier is het herstel en verontschuldigingen als ik mensen heb gekwetst. Kite aware = TOP
|
|
|
Stanley
|
Piede
prima dat je NIKS met Kite Aware hebt maar waarom dan afzeiken?
Is precies wat je zegt met of zonder lycra mensen op een normale manier aanspreken op gedrag wat de spo(r)t in gevaar brengt. En er is geen grotere bedreiging voor de sport dan een stel " wannabe's" Ik spreek ook zonder die lycra mensen aan op ongewenst gedrag. Volgens mij is die lycra bedoeld om aan te geven he ik ben bekend op deze locatie heb je vragen stel ze maar aan mij. En niet in de trand van he ik heb een uniform en ga mensen op hun tenen trappen. Kiten betekend voor mij vrijheid maar ik verdom het om de sport door andere zonder zelf verbaal in te grijpen naar de kloten te laten gaan.
Wat mijn opmerking over die avatar betrefd oke misschien iets te puberaal. Maar is wel de waarheid een fotosoep lul op pootjes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Nou, dat is dan duidelijk.
|
|
|
|
Jurrien
|
die krijgt een fakkel in zijn KITE.... oh jah en als niet kite aware member dit kun je natuurlijk maar 1x proberen dan gaat de fakkel in jou en kite aware (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Piede en Erik de Berik
no offense taken gewoon lekker kiten en genieten van de komende dagen ziet er voor na het weekend weer top uit.
@Teig
betreffende fakkels in kites is gewoon not done
|
|
|
Erik de Berik
|
Zo is t maar net Lekker varen,genieten en vooral goed op elkaar letten en helpen (ga m,n avatar maar eens veranderen,strax roept iedereen van ,daar is die lul op poten ,whahahah LOL (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
Teigetje
|
die krijgt een fakkel in zijn KITE.... oh jah en als niet kite aware member dit kun je natuurlijk maar 1x proberen dan gaat de fakkel in jou en kite aware (grinnik_kitesmiley) Die kite's van mij branden echt als een fakkel. Misschien wordt 't es tijd voor vacantie. je neemt alles iets te serieus.
|
|
|
Teigetje
|
Nog effe een toevoeging je hoeft mij nie meer in de fik te steken. Ik weet wat het is, heb nl al een keer drie weken in het brandwondencentrum in Beverwijk gelegen ik ben zal maar zegge voorgebakken....
|
|
|