Straps Slingshot board (hulp gevraagd)

Seb80

Januari 21, 2007, 03:10:26
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag een overjarig boardje (Slingshot Misfit 06) gekocht op De Boot in Duitsland.. Nu ben ik um in elkaar aan het schroeven en blijkt dat de uitsparingen voor de schroeven in de straps niet helemaal gelijk zijn aan de uitsparingen in het board (iets breder)... waardoor de schroeven scheef in het board gedraaid worden als ik ze zou aandraaien (wat ik dus niet zomaar durf te doen..). Iemand enige ervaring hiermee?? Is dit normaal / zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!  ThumpsUp
michiel v geel

Antwoord #1 Januari 21, 2007, 03:11:50
edit2Rapporteer  
ik snap het niet helemaal staan de gaten te ver uit elkaar dan moet je ej straps even los doen en dan vast maken of is je pad te breed?
Flakkee-John

Antwoord #2 Januari 21, 2007, 03:13:35
edit2Rapporteer  
Heb je de straps helemaal los gemaakt dus klitteband helemaal los en de straps helemaal open trekken standaard zitten ze helemaal op zijn kleinst

Trouwens vond de Boot helemaal bagger. Weinig spullen en prijzen die ook tegen vielen op een paar uitzonderingen na
® € M © 0

Antwoord #3 Januari 21, 2007, 03:18:11
edit2Rapporteer  
Heey hoe duur was die plank van je ? en hebben ze ook slingshot kites te koop ??
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #4 Januari 21, 2007, 03:18:42
edit2Rapporteer  
tja Misfit he.
de naam zegt het al
Seb80

Antwoord #5 Januari 21, 2007, 03:19:28
edit2Rapporteer  
Je hebt zeg maar drie gaten op een rij zitten op je strap, door de buitenste twee gaan de schroeven op 2 plaatsen het board in (dus gaten in strap matchen 1 op 1 met die in het board als het goed is)... Nu lijkt het alsof de gaten in de straps net iets verder uit elkaar staan als de gaten in het board waardoor je ze scheef het board in zou draaien..

Het was by the way niet echt bijzonder nee... alleen by de surfpirates tent was het dikke uitverkoop, verder waren de prijzen ongeveer gelijk naar mijn ervaring! Beetje balen..

Heheh misfit.. tja zei het net ook al lol

@Kiterz: Ik het niet veel slingshot kites gezien hier en daar een verloren overjarige, vooral Naish en wat minder populaire merken...
Vinni

Antwoord #6 Januari 21, 2007, 04:48:16
edit2Rapporteer  
tja Misfit he.
de naam zegt het al

Super boardje man ThumpsUp
Maar ik heb daar helemaal geen last van gehad ofzo...
Naish........what else???

Antwoord #7 Januari 21, 2007, 15:13:24
edit2Rapporteer  
Ik heb de indruk dat er veel spullen verkocht die niet helemaal ok zijn, b-kwaliteit dus en incourante artikelen!
Seb80

Antwoord #8 Januari 21, 2007, 17:38:45
edit2Rapporteer  
Tja de kans bestaat idd dat je iets koopt dat net niet helemaal A kwaliteit is... Geef ik toe maar het was op zich een erg goede deal en ik had goed vertrouwen in de stance omdat het ook echt een gerenommeerde shop is...

Uiteindelijk heb ik 3 van de 4 bevestigingspunten goed vaststaan, 1 punt blijft een probleem... Ironisch genoeg staat er naast 'Misfit' ook nog eens 'Rider simplicity' op de bindingen  ThumpsUp. Iemand een workaround? Ik zat eraan te denken om 1 gat in de binding iets te verwijden (2/3mm) zodat deze net iets beter aansluit op het gat in het board..

Btw thnx voor alle reacties!
Psychotic

Antwoord #9 Januari 21, 2007, 17:48:40
edit2Rapporteer  
Kun je met een soldeerbout het gaatje in je strap iets groter maken? Ring erop, schroef erdoor en klaar
Seb80

Antwoord #10 Januari 21, 2007, 17:58:07
edit2Rapporteer  
Kun je met een soldeerbout het gaatje in je strap iets groter maken? Ring erop, schroef erdoor en klaar

Ik zat idd te denken aan een soldeerbout of een leerponstangetje...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.