maar om mijn merk dan maar even aan te wijzen!!!
F-one impact!
een lekkere snelle kite waardoor je het in het begin even zwaar hebt maar als je jezelf daardoor heen sleept kan hij je zeker heel veel leren en sommige mensen hebben bepaalde sporten wat sneller onder de knie als jij er daar een van bent met kitesurfen zou ik dus wel voor een kite gaan die al een hoger niveau heeft zoals bijv. een impact daar kun je lekker lang mee door en dus lekker veel van leren wel word je goed afgestraft bij je fouten maar dat heb je al wel snel door! andere voorbeelden zijn idd zoals de slingshot fuel! en als je budget wat lager ligt kijk je 2dehands want er is zeer veel keuze nu nog lager budget kies je bijv. voor een best yarga pro of waroo alleen ligt volgens mij de kwaliteit van de kites wel wat lager waardoor ze snel zijn versleten. is mijn mening in ieder geval!
Gast ... Fone impact???? hij vraagt om een beginners kite en jij zou hem een zwaar gevorderde kite in handen geven? Ik heb als beginner, maar toch met redelijke kite controle, de f-one 7 meter getest, was wel in extreme omstandigheden. maar zou dit zeker GEEN beginnerskite noemen, zou eerder aan de fone tribal denken.