Buitenlands bod op mijn aangeboden spullen..

Joris

Berichten: 1631
Antwoord #25 Februari 02, 2007, 22:15:57
edit2Rapporteer  
pff dat mailtje is echt zooo obviously nep. Ik snap echt niet hoe die mensen zon slechte dingen kunnen verzinnen.
joe

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #26 Februari 03, 2007, 17:10:06
edit2Rapporteer  
HE iedereen bedankt voor de reacties op dat stukje van dat buitenlands bod.

Zoals ik nu de verhalen zie is het maar beter om het niet te doen.

Thanks en kiteze allemaal

Groeten Joe
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #27 Februari 03, 2007, 18:59:46
edit2Rapporteer  
Weet je wat ik zou doen? Ik zou hem zeggen dat ie de spullen kan laten halen als je de check daadwerkelijk hebt geïnd bij de bank. Dus neem contact op met de bank of het klopt. Als het niet klopt is, geef je hem aan. Vraag even naar al zijn gegevens.
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #28 Februari 04, 2007, 07:45:05
edit2Rapporteer  
alsof dat zou werken....het probleem is ...wat ik net las op andere site. dat de cheques die je krijgt WEL voldoen aan de standaard eisen, dus je krijgt je geld gewoon!, alleen 3 dagen later staat de politie op je stoep met een aanklacht genaamd" fraude"
Michael H

Berichten: 48
Antwoord #29 Februari 06, 2007, 16:33:36
edit2Rapporteer  
NO GO!!
rick1
Gast
Antwoord #30 Februari 08, 2007, 05:08:18
edit2Rapporteer  
beste xstream,
ik zou het niet doen, is volgens mij hetzelfde verhaal als dat er vaak oplichters reageren als je mob. tel of navigatie wil verkopen, dit is puur oplichterij , ik weet het bijna 100% zeker . ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn mob.tel. die moest ik sturen naar niguragua ( ofzoiets) eenmaal bij ups voor verzending aangekomen waarschuwde ze mij hiervoor , ze hebben daar ook "zwarte adressen" voor je het wel doet , check dit even , voor je eigen bestwil.

groeten rick

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.