Snow kiten waar zijn de beste spots te vinden?

gerrit

Februari 08, 2007, 20:04:29
edit2Rapporteer  

Wie heeft er ervaring met snowkiten?

Lokaties; tips enz ... kan wel boarden en kiten maar snowkiten is nieuw voor mij!

Liefst in het midden van het land

Mail mij als het dit weekeinde los gaat   of gaat het te hard waaien...

gerrit@oec.nl

Gerrit
Jacob 81.

Geen avatar

Antwoord #1 Februari 08, 2007, 22:21:11
edit2Rapporteer  
Ik zit vrij noordelijk (leeuwarden) en heb hier al een paar keer kunnen snowkiten maar het hangt wel af van de sneeuwlaag en de wind idd , de wind gaat hier flink aanhalen sneeuw is er nog niet , als het nog gaat dumpen ga het zeker proberen.
Lord of the Boards.....
Gast
Antwoord #2 Februari 08, 2007, 22:56:43
edit2Rapporteer  
Hey Jacob,
Waar ga je sneeuwkiten dan? Ik zit ook in Leeuwarden en het begint nu toch wel te sneeuwen.
Ik ben morgen vrij. Ik wilde eigenlijk naar de oude vuilstortplaats gaan (Bij Crystallic). Wordt veel gebruikt om te buggien, dus snowkiten zal er dan ook wel lukken.
Lord of the Boards

Antwoord #3 Februari 09, 2007, 00:17:11
edit2Rapporteer  
Gerrit,

In de kitemag van januari staat een heel stuk over snowkiten.

www.kitemag.nl
Jacob 81.

Geen avatar

Antwoord #4 Februari 09, 2007, 00:23:32
edit2Rapporteer  
Hey Jacob,
Waar ga je sneeuwkiten dan? Ik zit ook in Leeuwarden en het begint nu toch wel te sneeuwen.
Ik ben morgen vrij. Ik wilde eigenlijk naar de oude vuilstortplaats gaan (Bij Crystallic). Wordt veel gebruikt om te buggien, dus snowkiten zal er dan ook wel lukken.

Achter de nieuwe Bildtdijk, daar is veel ruimte maar dan hebben we wel wat meer sneeuw nodig ,we moeten morgen maar even zien ik mail je zo nog wel even.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.