Colona Watersports ook in Sharm El Sheikh.

slufterhufters.com

Februari 12, 2007, 19:09:43
edit2Rapporteer  
Colona Watersports nu ook in Sharm El Sheikh!

De Nabq omgeving ligt aan de Noord kant van Sharm El Sheikh, 10 minuten van het vliegveld, aan dezelfde kustlijn als Dahab, bekent om zijn constante wind. op een kleine afstand naar het Noorden, toegankelijk over land of upwind varen is een grote baai met mooie golven.
Misschien niet een echte wave spot, maar het verschilt toch wel even met wat de meeste gewend zijn in Egypte.

De club is uitgerust met Naish kites and Naish & Nobile boards. Les wordt er gegeven met de 2007 X1 SLE kites en bij de verhuur hebben we ook de 2007 Boxer SLE, Torch en Raven Kites. Binnenkort komt er ook een compressor en een weerstation met camera.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Februari 12, 2007, 19:11:20
edit2Rapporteer  
Ik begin nu te twijfelen gasten.... Ik ga samen met mijn vriendin (beginster)10 april naar El Gouna maar heb nog niet geboekt... Sharm E Skeikh is natuurlijk meer te doen en kun je ook mooie trips en/of snorkelen   
Ja sorry maar kan het niet maken om 24 uur per dag op het water te staan.... is niet goed voor mijn relatie 

Wat nu te doen????

Kun je meer pics posten van SHEIKH en hoe is het daar gesteld met stroming, diepte van het water, onder grond, wel of niet geschikt voor beginners  etc. etc . etc

Ik hoor graag van je want dan kan ik gaan boeken   
Jacobus

Antwoord #2 Februari 12, 2007, 19:22:54
edit2Rapporteer  
Qua temperatuur is het dan te doen eind juli?
ouddorp-rules

Antwoord #3 Februari 12, 2007, 19:28:48
edit2Rapporteer  
Qua temperatuur is het dan te doen eind juli?

Wij(vriendin en ik) gaan in juni. Wij zijn al eerder in juni geweest(hurghada) en ik moet bekennen dat het dan al aardig warm aan het worden is, richting de 40grd!!! Het is te doen maar verwacht niet dat je een hele dag op het bedje in de zon kan liggen.

Alex
Antwoord #4 Februari 12, 2007, 19:59:27
edit2Rapporteer  
wowowoehah, dat ziet er relaxtamundo uit zeg!
JCS

Antwoord #5 Februari 12, 2007, 20:18:50
edit2Rapporteer  
@ MINI-ME: aangezien daar een school zit lijkt het mij dat de omstandigheden daar veilig genoeg zijn voor beginners.

Verder lijkt het mij echt super chill om daarheen te gaan! Moet ik toch ook echt eens een keer serieus naar gaan kijken...
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Februari 12, 2007, 20:58:58
edit2Rapporteer  
@ MINI-ME: aangezien daar een school zit lijkt het mij dat de omstandigheden daar veilig genoeg zijn voor beginners.

Verder lijkt het mij echt super chill om daarheen te gaan! Moet ik toch ook echt eens een keer serieus naar gaan kijken...

Dat zegt niet alles.... Op Aruba zat/zit ook een school maar is aflandige wind en die gasten die les kregen waren een klein stipje aan de horizon voordat ze weer opgehaald werden  ThumpDown

Het beste is gewoon water waar je kan staan  ThumpsUp
® € M © 0

Antwoord #7 Februari 12, 2007, 23:19:20
edit2Rapporteer  
staat een lekker windje
Jaap S

Antwoord #8 Februari 13, 2007, 00:02:44
edit2Rapporteer  
Sharm El Sheikh! ligt onder in de Sinai woestijn en daar wonen Arabieren en terrorristen denk maar eens terug aan de aanslagen in Sharm El Sheikh je bent gewaarschuwd!! Hurghada daarintegen ligt aan de Shahara en daar zijn de mensen heeeel wat vriendelijker naar westerlingen  Joepie dit zijn meestal nomaden die in de resorts werken.
Maurits

Antwoord #9 Februari 13, 2007, 00:05:59
edit2Rapporteer  
Ziet er zeer chill uit! Misschien een overweging voor volgend jaar.
bionicle
Gast
Antwoord #10 Februari 13, 2007, 00:14:23
edit2Rapporteer  
http://www.colonawatersports.com/news.htm

Zit een webcam op ...
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #11 Februari 13, 2007, 00:31:09
edit2Rapporteer  

Is hurghada !!
michiel v geel

Antwoord #12 Februari 13, 2007, 01:41:51
edit2Rapporteer  
zou je mij de hd van de laaste foto van de torch en het vlakke water willen mailen op

michielvangeel@hotmail.com
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.