joost'(gast)
Gast
|
je kan vliegerop beter bellen, zovaak updaten zij hun site niet.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
De prijzen weten ze wrs al bij vliegerop want ...
Ik denk dat de sport ong. evenveel gaat kosten. Egde wat duurder (niet zo veel denk ik) en de light natuurlijk goedkoper.
|
|
|
kitaholic
|
Waarom zou de edge duurder worden dan de sport? De sport heeft one-pump toch?
|
|
|
Davidov
|
Waarom zou de edge duurder worden dan de sport? De sport heeft one-pump toch?
Ik weet ook niet alles he, maar ik denk het omdat de egde een totaal andere vlieger als de sport is en er dus ook meer ontwikkeling in is gestoken. Hij vliegt ook totaal anders en je gaat gewoon hoger en je blijft langer in de lucht. Testen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat is dit voor onzin dat ze nog steed niet met de prijzen komen........ Waar zijn ze bang voor :
|
|
|
michiel v geel
|
ozone ontwikkeld hun kites gewoon goed en brengen het niet zo ongelofeljik vroeg uit (07 kites in september) maar dit was vorrig jaar ook zo dus lopen ze goed op schema uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze eind feb er zijn waarsch
|
|
|
Davidov
|
Wat is dit voor onzin dat ze nog steed niet met de prijzen komen........ Waar zijn ze bang voor : Alvast niet voor dat puppy'tje op die foto van je
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ozone ontwikkeld hun kites gewoon goed en brengen het niet zo ongelofeljik vroeg uit (07 kites in september) maar dit was vorrig jaar ook zo dus lopen ze goed op schema uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze eind feb er zijn waarsch
Nee als je nog langer wacht is iedereen al voorzien Kom op met die prijzen
|
|
|
Davidov
|
voor de instinct light. (compleet) De 3m²: 730€ 5m²: 850€ 7m² 926€ 9m²: 987€ 12m²: 1035€
Sport(compleet) 7m² : 1147€ 9m² 1225€ 11m²: 1299€ 13m² : 1375€ 15m² : 1514€
Edge (compleet) 7m² : 1254€ 9m² : 1329€ 11m² : 1405€ 13m² 1480€
Gevonden Het kan zijn dat deze prijzen niet 100% dezelfde zijn als de prijzen die bij ons gaan komen. Aangezien ik deze prijzen op een site vond vanuit een ander werelddeel.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat zijn beste prijzen (geschokt_kitesmiley) en daar komt dus nog beetje BTW bij
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij Siem staan ook al wat vanaf prijzen: http://www.siem.nl/index.php?id=11_22%3E197Blijkbaar zijn ze duurder geworden. De Instinct 13m2 2006 kosste vorig jaar compleet €1280,- Ben benieuwd wat de kite-only prijzen gaan worden, heb geen zin om tig barren thuis te hebben. Zeker niet voor de huidige prijzen van €350,- >
|
|
|
Hessel
|
De prijzen staan nu ook op site van vd berg, maarrrrrrrr: die bar ??!!! (geschokt_kitesmiley) een instinct sport 11 m kite only kost 849 diezelfde compleet 1249 kosten van de bar 400 euro!!!! De prijzen van de kites vallen heel erg mee, maar die bar is te duur, ik weet dat kitesurfen duur is, maar je kan natuurlijk ook overdrijven: voor 400 euro kan een heel Afrikaans dorp meerder maanden leven Trouwens ook wel apart, als je een instinct light 12m compleet koopt kost de bar al een stuk minder, de prijs schommelt een beetje tussen de 350 en 400 euro, alsnog verschrikkelijk duur edit: na unicef te hebben gecheckt, voor 400 euro kun je een kind in Sudan tien jaar van alle basisvoorzieningen voorzien http://www.unicef.nl/unicef/show/id=54106
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
dan stop je toch lekker met kiten, en dan ga je kinderen in Sudan eten geven, mij ziel heb je, mijn kites alleen niet.
Succes
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zover ik uit de tekst op de site van Ozone kon opmaken heeft de Light een 4 lijns bar.
Idd. is €400,- te bizar voor woorden. Daarom wil ik ook de kite testen of hij op mijn North 2007 bar zal vliegen. Ozone maakt nl. geen gebruik van een Y-splitsing, zoals o.a. Naish en North.
Tenminste, als de kite lekkerder is als de Rebel (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Hessel
|
De light vliegt gewoon met 5 lijnen, met die ingewikkelde bridle aan het einde.
Op kiteforum staat een test in de sneeuw, en schijnt gewoon een goede kite te zijn ook voor de meer gevorderde, minder goed dan de sport, maar dat lijkt me nogal logisch
|
|
|
michiel v geel
|
het is niet alleen de bar het is ook strap?? bag lijnen en nog wat
|
|
|
Erik de Berik
|
Allemaal adviesprijzen,ik kocht als 1 vd eerste in NL verleden jaar 2006 in april de instinct 15 compleet voor 1280,-.Zal nu ook wel zoiets zijn.Vliegerop vroeg gewoon 1400,-,dus ben ik maar naar die vliegerwinkel in oud bijerland gegaan,Top service en relaxte gast! .Ik sla dit jaar over en koop nieuwe ozoontjes in 2008,ik zet er wel bridles op nu voor meer draaisnelheid,kosten-30 euro
|
|
|