Slijtage torch 3

gerritL
Gast
Antwoord #25 Februari 12, 2007, 18:50:10
edit2Rapporteer  
Wat ik me dus ook af vraag heb de raven 3 hier ook last van aangezien die ook dezelfde curve heb in de wingtips ?
Jacobus

Antwoord #26 Februari 12, 2007, 18:55:42
edit2Rapporteer  
Nog even een korte opmerking over dat slijten...
Ik heb afgelopen week mijn twee nieuwe Torches (10m en 14m) opgehaald. Zonet even de kites bewonderd en ze zijn echt onswijs vet. Ook heb ik even de LE bij de aansluitpunten van de stuurlijnen en powerlijnen bekeken. De nieuwe lichting kites heeft daar extra verstevigingen zitten... Met andere woorden, het verhaal van slijtage is verleden tijd en zeer goed door Naish opgelost...

Als de slijtage bij de Raven ook een probleem zou zijn, dan zal dit zeker ook opgelost zijn door Naish.
Kubus Sports
Gast
Antwoord #27 Februari 12, 2007, 21:58:54
edit2Rapporteer  
Beste Torch 3 eigenaren.

Het klopt inderdaad dat bij de EERSTE zending Torches er geen Kevlar patches op de Leading edge zaten.
Op dit moment zijn deze onderweg en zullen zsm bij de dealer liggen. Op vertoon van je originele aankoopbewijs kun je bij de dealer een set kevlar patches krijgen.

Met vriendelijke groet,

Kubus Sports

http://home.versatel.nl/gblanken/torch3_productupdate.pdf
mathieu3
Gast
Antwoord #28 Februari 12, 2007, 22:24:48
edit2Rapporteer  
Top!!  ThumpsUp

Klaar weer!

Net m`n raven bekeken, ook daar ontbreekt de kevlar versteviging. Even langs de dealer dus!
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #29 Februari 13, 2007, 01:08:39
edit2Rapporteer  
Nou nou iedereen krijgt een gratis patch, iedereen blij? Kijk als nu je LE scheurt of je kite in 2en dan snap ik het wel, maar de hele wereld bij elkaar roepen om een plekje dar met een patch gewoon gerepareerd kan worden vind ik overdreven. Vooral van iemand die geen zin heeft zelf erachteraan te gaan. Ga nu maar snel je patch ophalen zou ik zeggen.
-Cedric-

Antwoord #30 Februari 13, 2007, 01:12:36
edit2Rapporteer  
Is toch gewoon basisservice, als er iets ontbreekt aan de kite moet dat gewoon rechtgezet worden. Vind het meer dan logisch dat ze dit gratis laten doen! Goed dat ze er een oplossing op hebben gegeven!

Antwoord #31 Februari 13, 2007, 01:16:57
edit2Rapporteer  
Ik vind het ook goed en netjes en ook dat mensen er recht op hebben, alleen iedereen is in rep en roer over een klein defectje dat dus met een patch te verhelpen is. Het is niet zo dat je kite in puin ligt ofzo.
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #32 Februari 13, 2007, 01:18:44
edit2Rapporteer  
Ik vind het ook goed en netjes en ook dat mensen er recht op hebben, alleen iedereen is in rep en roer over een klein defectje dat dus met een patch te verhelpen is. Het is niet zo dat je kite in puin ligt ofzo.

loser loser en nog eens  loser

Als het bij jou zou gebeuren wat dan. Je betaat 1000€ voor een kite en dan is het nog niet goed

Antwoord #33 Februari 13, 2007, 01:32:45
edit2Rapporteer  
Nou goed, ik zou mij niet zo opwinden op een forum voordat ik mn winkel/importreur had gebeld welke gewoon alles netjes afhandelt ipv WAT TE DOEN, en terugnemen die kite, en Naish moet naar mij komen met een oplossing, denk je dat ik dat niet gedaan heb etc. En uiteindelijk gaat het om 2 patches kevlar. Maar ik vind wel dat het minder is en niet hoort en dat naish het netjes oplost.
diederik

Antwoord #34 Februari 13, 2007, 03:18:33
edit2Rapporteer  
Nou goed, ik zou mij niet zo opwinden op een forum voordat ik mn winkel/importreur had gebeld welke gewoon alles netjes afhandelt ipv WAT TE DOEN, en terugnemen die kite, en Naish moet naar mij komen met een oplossing, denk je dat ik dat niet gedaan heb etc. En uiteindelijk gaat het om 2 patches kevlar. Maar ik vind wel dat het minder is en niet hoort en dat naish het netjes oplost.

maak je toch niet zo druk gast...wordt je minder oud van...hehehe

Antwoord #35 Februari 13, 2007, 03:20:14
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk Diederik, succes met de Torches gasten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.