Erik Verhe1j
|
Daar kun je verschillende programma's voor gebruiken. Dit zijn de programma's die ik ken.
Pinnacle Studio Windows Movie Maker (zit standaard bij windows xp) Adobe Premiere
Ik vind Pinnacle Studio het prettigste programma. Windows Movie Maker is erg eenvoudig te gebruiken, maar heeft zijn beperkingen. Adobe Premiere heeft veel mogelijkheden maar is wat lastig in gebruik.
|
|
|
Kevin
|
je vergeet er een Paar: Final Cut (is moelijk in het gebruik) Magix Movie edit en magix video deluxe (alle bij makkelijk in het gebruik) En Sony vegas dacht ik ook mzzl Kevin
|
|
|
Vinni
|
Ik gebruik gewoon windows moviemaker, dat is genoeg voor mij
|
|
|
Jer
|
met moviemaker kom je ver genoeg hoor (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
® € M © 0
|
en welke van alles is gratis ?
|
|
|
Vinni
|
Windows movie maker. Sterker nog: hij staat al op je pc (als je windows hebt)! Start ---> alle programma's ---> bureau accessoires ---> in dat rijtje staat hij
|
|
|
Geronimo79
|
moviemaker zit gemiddeld standaar in windows xp anders ff op de site downloaden. Moviemaker is super makkelijk maar heeft veel beperkingen.
Downloaden van torrentsites zoals isohunt.com is ook erg goedkoop. adobe premiere is erg erg goed maar erg erg moeilijk.
|
|
|
Geronimo79
|
ohja voor torrents moet je wel azureus downloaden als download programma.
|
|
|
Kevin
|
Ik vind voor het snel monteren Magix nog het fijnst net wat mooiere effecten dan movie maker en als je er alle tijd voor neemt is Adobe Premiere of Hollywood fx de oplossing mzzl Kevin
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
ik gebruik ook windows movie maker heel makkelijk in gebruik en je kan er eerst mee beginnen als je er op uitgekeken raakt kan je altijd nog verder zoeken je kan heel makenlijk filmpjes en foto,s importeren tekst er bij zetten en effecten invoegen veel succes we zien je film wel op op kite high mzzl kiter raphael
|
|
|
robin..
|
ik ga het ook maar weer eens proberen met moviemaker
|
|
|
sling
Gast
|
Adobe priemiere en adobe affter effect bijde niet gratis (wel illegaal ) maar dit mag niet gepost worden op een forum. Zijn naar mijn mening fijnste programma
Je hebt ook nog avid (als ik het zo goed typ ) maar dan heb je wel veel pc nodig
|
|
|
Coen2000
|
al die programma's zijn poep, er is maar 1 gratis programma dacht echt ownt, en dat is ilife van mac os x, daar maakt dave van kitecinema ook zn filmpjes mee
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
imovie bedoel je zeker coen? Ik werk toch liever met premiere / final cut achtige programmas, kan ik toch een stuk meer mee en werkt voor mij ook nog sneller (vooral met dualview).
|
|
|
|
Coen2000
|
imovie bedoel je zeker coen? Ik werk toch liever met premiere / final cut achtige programmas, kan ik toch een stuk meer mee en werkt voor mij ook nog sneller (vooral met dualview).
ja die ja
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
ja die ja zo te horen heb je dan niet eens veel ervaring met die programmas ...
|
|
|
|
#RemcO#
|
Zoals ze al zijden.. windows movie maker!!!
|
|
|
Buster
|
Ik raad Magix Video Maker aan, makkelijker en beter...
|
|
|
morress
Gast
|
adobe premiere elements 2 gebruik ik, maar Sony Video Vegas moet ook erg goed zijn
|
|
|
|
adobe premiere pro is echt super! in het begin een beetje lastig maar na wat uitvinden een super programma met heeel veeel mogelijkheden!!
|
|
|