diederik

|
tof man!!!ik hoor het wel van je!
|
|
|
daanbanaan

|
kicke idee en meschien weet ik wel een sponser voor je
ik hoor van je.....
groet daan
|
|
|
-Mark-

|
heel mooi idee ik hoor het wel ( ga zo door )
|
|
|
|
Maurits

|
Ik doe een opleiding hbo industrieel product ontwerpen. Hierbij schets ik ook altijd. Daar komt nog bij dat ik veel naast mijn school bezig met webdesign en photoshop. Misschien kan ik tussen mijn drukke school hier en daar wel wat assisteren.
|
|
|
JorritPi

|
Fijn al deze  reacties! Geeft vertrouwen in het project! PS: ik begin ook behoorlijk gek te worden hierzo!
|
|
|
sfsa
Gast
|
Een eerste korte tip is om het Holland te vervangen voor Nederland. Klinkt veel beter. succes met de vorderingen vh boek!  groeten
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Superrrrr idee Jorrit. Ik ben zelf grafisch ontwerper/dtper en werk ook bij een lithograaf. Ik kan je eventueel wel helpen met het lithografische/druktechnische gebeuren van het boek. ( ook met het ontwerpen hoor) We maken op m'n werk ook veel boeken en bladen ( skimagazine, snowboarder etc...) dussss, ervaring gnoeg en misschien ook wel contacten ( uitgevers b.v.)
Ik hoor het wel!!!
|
|
|
JorritPi

|
Een eerste korte tip is om het Holland te vervangen voor Nederland. Klinkt veel beter. succes met de vorderingen vh boek!  groeten Je hebt gelijk! Nederland klinkt veel beter dan Holland, dat is zo oudbollig, ja!
|
|
|
JorritPi

|
Superrrrr idee Jorrit. Ik ben zelf grafisch ontwerper/dtper en werk ook bij een lithograaf. Ik kan je eventueel wel helpen met het lithografische/druktechnische gebeuren van het boek. ( ook met het ontwerpen hoor) We maken op m'n werk ook veel boeken en bladen ( skimagazine, snowboarder etc...) dussss, ervaring gnoeg en misschien ook wel contacten ( uitgevers b.v.)
Ik hoor het wel!!!
Alvast super bedankt en zodra het concept wat meer vorm krijgt hoor je nog van mij!
|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik wil wel helpen met het gfx gedeelte maar zo te zien is dat nie meer nodig
|
|
|
Micky

|
Hee Jorrit, super gaaf idee. Tekenen kan ik voor geen meter. Ben wel een zeer enthousiaste beginner die het bij de 5e keer varen al voor elkaar kreeg zijn board en ribben te breken....misschien ook leuk voor in je boek  Alvast heel veel succes  Greetz
|
|
|
JorritPi

|
Jaa, dat is zeker een interssant verhaal! Heb je dat board nog? Je hoort nog van mij!
|
|
|
Micky

|
Yep, boardje heb ik nog maar ben bezig met iemand die zelf boards bouwt om de vinnen en footstraps over te zetten. Heb wel wat foto's maar die zijn gemaakt met een nokia 6680 dus weinig resolutie.
|
|
|
stefkiter

|
super idee! hopen dat het lukt! 
|
|
|
JorritPi

|
Ik ben druk bezig, volgende week bespreek ik het idee met mijn docenten van de kunst academie en ik probeer als alternatief voor mijn minor 10 weken fulltime met het project bezig te zijn. Eerst toestemming krijgen voor het alternatief en dan kan de beuk d'r in! 
|
|
|
JorritPi

|
Een oud topic die zeker nog steeds leeft! Jorrit zit niet stil en is nog bezig met HET boek der kitesurfers! Binnenkort zal ik een kleine fragment uit dit boek laten zien....  Pff, waar ben ik aan begonnen!! :  ...of liever gezegd, ben ik al begonnen? www.jorritpit.blogspot.com een aantal portretten! Lichtelijk gemaakt op een vreemde manier. Zonder big-smile, en zoals het is.. 
|
|
|