vraag over yburg mag je daar varen ?

MEGALOOPBEUN

Februari 25, 2007, 05:36:34
edit2Rapporteer  
weet iemand waar je precies mag varen op yburg of alleen op het stradje ?
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #1 Februari 25, 2007, 06:19:56
edit2Rapporteer  
Volgens mij mag je overal varen, waar behalve het strandje wil jij gaan varen dan?
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2 Februari 25, 2007, 06:27:45
edit2Rapporteer  
helemaal in het begin voor je naar het strandje rijd is een mooie plek ben er al een paar keer geweest om te kijken maar je moet wel met 2 man zijn voor het oplaten
Haring High Richardt

Antwoord #3 Februari 25, 2007, 06:31:57
edit2Rapporteer  
Ben je uitgekeken op Schellinkhout ??
Dangerfield

Antwoord #4 Februari 25, 2007, 06:40:01
edit2Rapporteer  
Citaat
je moet wel met 2 man zijn voor het oplaten

Hans, zo ken ik je niet. Jij hebt daar toch wel een oplossing voor?
Maar als Mark niet kan wil ik wel eens met je mee om te kijken op Ijburg hoor. ben wel benieuwd.
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5 Februari 25, 2007, 13:39:23
edit2Rapporteer  
nee ben niet uitgekeken op schellinkhout maar als het straks langer licht blijft kan ik als ik in amsterdam werk na 4 uur nog even kiten is dichterbij en dan kan ik nog wel een uurtje varen maar schell blijft mijn place to be .
is goed lucas waar kom jij vandaan dan ?
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 Februari 25, 2007, 18:54:58
edit2Rapporteer  
Ijburg is goed met de windrichtingen waar OOST in zit ,ik ben er vorig jaar een keer geweest ,en kan het beste starten op het eerste strandtje ,Maar ik moet je wel zeggen toen ik er was
(Met mooi weer) was het er erg druk met strandgasten ,Die niet echt blij zijn als je tussen hen een kite oplaat,Maar misschien is de situatie daar dit jaar weer verandert want ze zijn daar druk aan het bouwen ,en het veranderd daar nogal...Maar kom anders gewoon naar Edam daar ben ik afgelopen jaar ook steeds geweest...
_spikey
Gast
Antwoord #7 Februari 25, 2007, 20:41:28
edit2Rapporteer  
officieel mag het niet ;-) en wegens obstakels moet je goed weten waar je mee bezig bent !

Nu zal er geen " hond " rondlopen , maar in de zomer is het stervens druk met kleine kinderen en badgasten....

Dangerfield

Antwoord #8 Februari 26, 2007, 01:16:53
edit2Rapporteer  
Citaat
waar kom jij vandaan dan ?

Amsterdam natuurlijk, maar dat heb ik je al eens verteld...
MEGALOOPBEUN

Antwoord #9 Februari 26, 2007, 01:44:25
edit2Rapporteer  
had jou verwisseld met molliebollie die heeft ook nobille staan op het forum
dat is wel mooi als  je ook na je werk een keer wilt kiten ik wil na mijn werk ook graag nog kiten als het straks steeds langer licht blijft dus we spreken elkaar wel weer een keer zal je mijn nr geven in een p.b  groeten  hans
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.