inruilen oceanrodeo stinger 8, 11 & 15? Hoe en wat?

matta

Berichten: 195
Februari 28, 2007, 22:35:02
edit2Rapporteer  
Beste Mensen,

Ik heb sinds vorig jaar herfst een set kites gekocht.. Deze waren toendertijd als set prijs incl 2006 bar en lijnen 1900 eurie.. 
De kites zelf zijn van Oceanrodeo Stinger, maten: 8, 11 & 15 Deze kites zijn nu een paar keer (6x?) gebruikt, ze hebben allemaal het strand gezien, maar ze zijn gewoon nog bijna nieuw....
Ik ben nu zo ver dat ik nu wel een beetje wil springen, met flyboard & met het kitesurfen.... Alleen dat kan niet met deze kites schater  Omdat het echt kites zijn waarbij de middelste strut bij de 15 meter dan 2 meter is  (geschokt_kitesmiley)

Dus daarom wil ik de kites inruilen, want zelf verkopen lukt niet  Huh Maar alle kite shops ruilen de kites alleen maar 1:1 in. Nu wou ik voor bow's gaan omdat ik in het binneland woon & er hier vaak vlagerige wind is. De Best Bullaroo lijkt me wel wat, alleen bij elke kiteshop waar je die kite kan krijgen, kan je geen kites inruilen.... (Of ben ik blind?  (shame_kitesmiley) ) Een 9 & 11 lijkt mij een goede combi.

Maar 3 bow's trek ik financieel gewoon niet. En ik zie het nut er ook niet van in om met 3 bow's rond te gaan lopen, omdat het maar heel af en toe zo hard waait, dat als je voor een kleinere maat onder de 9 zou gaan, de kleinere uit de tas komt...

Daarom wil ik vragen of iemand interesse heeft in een nieuwe bow, die ik voor een schappelijke prijs probeer te krijgen met de inruil van mijn kites... Ik zoek stabiele/stevige bow kites, ik zit dus te denken aan de Best Bullaroo, iemand die daar nog tip's voor heeft?

Mvg,

Maarten
kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #1 Februari 28, 2007, 22:39:05
edit2Rapporteer  
mail naar een paar winkels die de bow verkoopt dje jij graag zou willen hebben. Heel vaak ruilen ze die dan gewoon in.
Bij kitestuff.nl kon je je overjarige kites inruilen(2003 of ouder) en kreeg je er nog geld voor teurg ook.

Dus mail even naar paar winkels en die helpen jou vast wel verder.
matta

Berichten: 195
Antwoord #2 Maart 01, 2007, 04:49:03
edit2Rapporteer  
Is gebeurd,  (geschokt_kitesmiley) was er wel even mee bezig... Nu maar hopen op de mailtjes..  YeSS

Maarten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.